به گزارش هالیوود ریپورتر، چهل و هشتمین رویداد سالانه جوایز «امی» با شناسایی دستاوردهای برتر تلویزیونی امی با میزبانی شریل آندروود مجری برنامه معروف «The Talk&#۳۹;s»(گفتگو) برگزار شد.

جایزه تولیدات تلویزیونی «امی» که به اسکار تلویزیونی شهرت دارد به «لری کینگ» معروف ترین مجری جهان پس از مرگش تعلق گرفت. 

«Emmy Daytime»: «بیمارستان عمومی» جایزه «بهترین سریال درام» را دریافت کرد و به «الکس تربک» و «لری کینگ» تازه درگذشته نیز جایزه اهدا شد.

آکادمی ملی علوم و هنرهای تلویزیونی برندگان چهل و هشتمین جوایز سالانه «Daytime Emmy» را اعلام کرد.

این رویداد برای پنجمین بار توسط شریل آندروود مجری برنامه معروف «The Talk's»(گفتگو) از شبکه «سی بی اس» پخش شد.

مارلا آدامز برای بازی در نقش مکمل جوانی بی قرار اولین برنده این شب بود. لحظاتی بعد، مکس گیل برای بازی خوب خود در «بیمارستان عمومی» برنده شد.

بعد، «بیمارستان عمومی» جایزه بهترین سریال درام را که آرزو داشت، برنده شد. این سریال پربیننده که توسط فرانک و دوریس هرسلی خلق شده، اولین بار در سال 1963 به نمایش درآمد و از طولانی ترین برنامه های تلویزیونی آمریکا محسوب می شود که همزمان بسیاری از کشورهای جهان هم آن را تماشا می کنند.

فرانک والنتینی، لری کارپنتر، ویلیام لودل، گری تاملین، فیدو ژاویر، دنیس ون کلیو و تینا کلر به عنوان گروه کارگردانی سریال معروف «بیمارستان عمومی» برنده شدند.

برنامه تلویزیونی «خطر»(Jeopardy) با اجرای «الکس تربک» درگذشته، جایزه بهترین نمایش را دریافت کرد. این شخصیت تلویزیونی در یک دوره طولانی مدت تقریباً در 37 فصل و بیش از 8000 قسمت در تقریبا چهار دهه تا زمان مرگش در اثر سرطان لوزالمعده در نوامبر سال 2020 میزبان این برنامه بود.

و اما «مارتا استوارت» از «لری کینگ»، شناخته شده ترین مجری برنامه «سی ان ان»(CNN)، که زمانی که وی مجری برنامه رادیویی در واشنگتن دی سی بود، با او دیدار کرده بود و مصاحبه ای عالی با لری کینگ داشت و از او با عنوان یک مجری همیشه منصف و همیشه جالب یاد کرد.

«لری کینگ» در این شب برنده «بهترین مجری برنامه گفتگو محور آموزنده» شد و فرزندان وی به جای پدر این جایزه را دریافت کردند. کینگ در 87 سالگی در ژانویه سال جاری پس از دریافت واکسن کرونا درگذشت.

در رده های بازیگر اصلی، «موریس بنارد» جایزه «بهترین هنرپیشه نقش اول مرد» و «ژاکلین مک اینس» جایزه «بهترین هنرپیشه نقش اول زن» را به ترتیب برای بازی در سریال های «بیمارستان عمومی» و «جسور و زیبا» برنده شدند.