شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس#هرمزگان#گمرک
گفت‌وگو|

افزایش رونق تولید شرکت عقاب افشان سمنان با همکاری دستگاه قضا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تعدادی از اقلام خریداری‌شده شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان، تولیدکننده انواع اتوبوس عقاب-اسکانیا در گمرک هرمزگان باقی‌مانده بود که با پیگیری دادستان و رئیس‌کل دادگستری، سریعاً به کارخانه رسید و نه تنها تولید متوقف نشد بلکه رونق هم پیدا کرد.
حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به هفته گرامیداشت قوه قضاییه اظهار کرد: وفاق و همدلی خوبی بین استانداری و دادگستری استان سمنان وجود دارد. 

وی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه برای تامین سلامت زندانیان در استان سمنان افزود: از اسفند ۹۸ و همزمان با شیوع بیماری کرونا، مسئولان امر با اعطای مرخصی‌های مدت دار به زندانیان، فضایی را ایجاد کردند که در زندان‌ها کمترین ابتلا به بیماری کرونا را مشاهده کردیم.
 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همکاران دادگستری سمنان در حوزه اقتصادی نیز همراهی خوبی در احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد داشته‌اند و اگر  این معاضدت‌های قضایی نبود، تولیدکنندگان استان با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند. این همراهی از سوی دستگاه قضا به حدی است که به محض مواجهه با مشکلی برای واحدهای تولیدی و صنعتی سریعا دست به کار می‌شوند. 
 
خجسته پور با بیان اینکه اوج همکاری دستگاه قضایی در استان سمنان در تامین امنیت پایدار است، گفت: علیرغم وسعت زیاد استان سمنان و با وجود اینکه با ۸ استان همسایه است و کریدور غرب به شرق و همچنین شمال به جنوب از این استان می‌گذرد و مناطق کویری‌ای دارد که می‌تواند تبدیل به محل تردد اشرار و قاچاقچیان باشد اما امنیت پایداری در استان وجود دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان، تولیدکننده انواع اتوبوس عقاب-اسکانیا در ایران است که تعدادی از اقلام خریداری‌شده این شرکت در گمرک هرمزگان باقی‌مانده بود که با پیگیری دادستان و رئیس‌کل دادگستری، این اقلام سریعاً به کارخانه رسید و نه تنها تولید متوقف نشد بلکه رونق هم پیدا کرد.
 

انتهای پیام/