شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آذربایجان شرقی#قوه قضاییه
گفت‌وگو|

احیای ۶۰ واحد تولیدی راکد استان آذربایجان شرقی با کمک دستگاه قضا

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به‌واسطه همکاری مطلوب بین دستگاه‌های اجرایی و قوه قضاییه در استان آذربایجان شرقی ۶۰ واحد تولیدی راکد مجدداً شروع به فعالیت کردند.
محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با میزان، با تبریک هفته قوه قضاییه، گفت: استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های صنعتی کشور است که ۵ هزار واحد تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در آن مشغول به فعالیت هستند و در شرایط جنگ اقتصادی و فشار تحریم‌ها با دشواری‌هایی در ادامه کار خود روبرو شده بودند.
 
وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها واحدهای تولیدی و صنعتی استان را از نظر تأمین نقدینگی، مواد اولیه و صادرات  با مشکلاتی روبرو کرده بود، افزود: خوشبختانه به‌واسطه همکاری مطلوب بین دستگاه‌های اجرایی و قوه قضاییه در استان آذربایجان شرقی ۶۰ واحد  تولیدی راکدمجددا شروع به فعالیت کردند.

پورمحمدی عنوان کرد: در دستگاه قضایی مجموعه‌ای برای رفع موانع تولید تشکیل‌شده است که مشکلات واحدهای تولیدی در آن بررسی می‌شود که تعامل مطلوبی با ستاد تسهیل و رفع موانع استانداری دارد و  در تعامل با هم مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را رفع می‌کنند. 

وی ادامه داد: در دادگستری استان آذربایجان شرقی برای حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد کمیته خاصی وجود دارد که با کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تلاش می‌کند و کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: دادگستری استان آذربایجان شرقی در زمینه برگزاری جلسات ارتباطات مردمی نیز فعال است و هر هفته جلسات ملاقات مردمی را برگزار می‌کنند تا گرفتاری‌های مردم را حل و فصل کنند.