شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارکنان#مجلس

طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس؛

کارگروه بررسی طرح تسری فوق‌العاده کارکنان دستگاه قضایی تشکیل شد

کارگروه بررسی طرح تسری فوق‌العاده کارکنان دستگاه قضایی تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروه ویژه‌ای در این کمیسیون برای بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیاتی از جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در این نشست طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیر دولتی(اعاده از شورای نگهبان) جهت رفع ایراداتی که به آن وارد دانسته شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز ماده یک این طرح به رای گذاشته شد و چون به تصویب نرسید سایر مواد آن مراعا گذاشته شد تا بعد از این در کمیسیون اجتماعی و کمیته اداری و استخدامی آن مجدد به طور دقیق مورد بررسی‌های کارشناسانه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: امروز نشست کارگروه ویژه برای بررسی بیشتر طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه نیز به منظور تعیین میزان فوق العاده خاص کارکنان این قوه برگزار شد.

انصاری خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهاداتی از سوی نمایندگان قوه قضاییه مطرح شد که در نهایت نمایندگان مجلس با بخشی از جداول و ضرایبی که قوه قضاییه پیشنهاد داده بود موافقت کردند و به تصویب رسید، ضمن اینکه این موارد بار دیگر در قالب گزارش در کمیسیون اجتماعی نیز ارائه شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و به طور قطع تغییراتی هم در آن اعمال خواهد شد.

رئیس کارگروه ویژه طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه، افزود: ما در این کارگروه به دستگاه‌های اجرایی مربوطه همچون سازمان‌های اداری و استخدامی کشوری و مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فرصت دادیم تا پیشنهادات و نظرات تکمیلی کارشناسانه خود را پیرامون این طرح ارائه دهند تا در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

انصاری تأکید کرد: در نهایت مصوبه کمیسیون اجتماعی در مورد این طرح در صحن مجلس بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست معاون قوه قضاییه، نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طراحان طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه، سازمان اداری و استخدامی کشوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور حضور داشتند.