شهر خبر
معرفی محصولات دفاعی|

موشک قمر بین هاشم (ع)؛ شکارچی خودرو‌های انتحاری دشمن

موشک قمر بنی‌هاشم (ع) محصول دفاعی بومی موشکی هوا به هوا و هوا به سطح است، بُرد این موشک به بیش از هشت کیلومتر می‌رسد، این موشک ایرانی، قابلیت «قُفل بعد از شلیک» را دارد و شکارچی خودروهای انتحاری دشمن است.
خبرگزاری میزان - پایداری نیاز به مؤلفه‌های زیربنایی مانند تجهیز بالگردها و جنگنده‌ها به آخرین فناوری‌های روز دنیا در حوزه موشکی است، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تجهیز بالگردهای خود به موشک‌های روز با قابلیت بالای انهدام اهداف دشمن با کمترین خطا گام‌های خوبی برداشته است.

امروز شکارچی اهداف دشمن در آسمان جمهوری اسلامی ایران هستند و کوچک‌ترین پرنده متجاوز که قصد تعرض به مرزهای هوایی کشور را داشته باشد با انهدام آن توطئه‌های دشمن را در تهدید امنیت هوایی جمهوری اسلامی ایران در نطفه خفه می‌کنند.
 
موشک قمر بین هاشم (ع)؛ شکارچی خودرو‌های انتحاری دشمن
 
بالگردهای کبری هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به موشک‌های بومی نظیر  هاشم (ع) تجهیز شده‌اند، کبراهای ایرانی آسمان ولایت جمهوری اسلامی را از وجود هر نوع پرنده مزاحم سم‌زدایی می‌کنند.

این محصول دفاعی بومی موشکی هوا به هوا و هوا به سطح است، بُرد این موشک به بیش از هشت کیلومتر می‌رسد، این موشک ایرانی، قابلیت «قُفل بعد از شلیک» رادارد، این موشک شکارچی خودروهای انتحاری دشمن است.
 

 

انتهای پیام/