شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قائم#رئیسی#حوزه
گفت‌وگو|

قائم مقام دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب: آیت‌الله رئیسی فراجناحی عمل می‌کند

قائم مقام دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در هر پست مدیریتی که قرار گرفته مسلط به کار و توانمند بوده است گفت: در حوزه جریانات سیاسی بیشتر متمایل به جریان ارزشی کشور است، اما در مسیر کار خود فراجناحی عمل می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید «موسی موسوی» در پی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با میزان بیان داشت: با شناختی که از آیت‌الله رئیسی دارم از نظر خصوصیات اخلاقی وی از پاک‌ترین مسئولان است.

قائم مقام دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: از نظر وضعیت اخلاقی و ایمان هم جزء سالم‌ترین مسئولان کشور و در هر پست مدیریتی که قرار گرفته مسلط به کار و توانمند بوده است.

وی افزود: در حوزه جریانات سیاسی بیشتر متمایل به جریان ارزشی کشور است، اما در مسیر کار خود فراجناحی عمل می‌کند. او در قوه قضاییه این روش خود را ثابت کرد.

موسوی تصریح کرد: امروز کشور ما با مشکلات جدی روبرو است و آیت‌الله رئیسی با شرایط خاصی کار خود را شروع خواهد کرد. او در صحبت‌های خود بار‌ها به این موضوع اشاره کرده که فراجناحی عمل می‌کند. بدون شک از نیرو‌های مقتدر، خوب و سالم که در خط ولایت هستند استفاده می‌کند و به خط و خطوط‌ها توجه نخواهد کرد.

قائم مقام دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان گفت: با توجه به مسئولیت‌ام در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی معتقدم از نظر مسائل مذهبی و اهل سنت آیت‌الله رئیسی دیدگاه وسیع و مناسبی دارد و به نظر می‌رسد در این حوزه نیر موفق‌تر عمل خواهد کرد.
 

انتهای پیام /