شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

چرا دایی مربی اورتون نشد؟/ پاسخ آقای گل به یک سوال مهم

علی دایی در برهه‌ای با پیشنهاد کشورهای آسیایی هم برای کار در تیم ملی مواجه شده بود اما چون تیم‌هایی که به او پیشنهاد کار داده بودند از نظر فنی قوی نبودند ترجیح داد در فوتبال ایران باقی بماند.

چرا دایی مربی اورتون نشد؟/ پاسخ آقای گل به یک سوال مهم
خبرورزشی -

در یک مقطع زمانی، صحبت از حضور علی دایی در تیم اورتون به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی شد. این خبری بود که رسانه‌های خارجی بدان اشاره داشتند اما علی دایی اینروزها و در مصاحبه با سایت «یورو نیوز» در خصوص رسیدن کریستیانو رونالدو به رکورد او پرده از یک واقعیت برداشت.

اینکه او دستیاری در مربیگری را همانند مدیریت در فوتبال دوست ندارد و اگر قرار به حضورش در یک تیم خارجی باشد می‌خواهد فقط به عنوان سرمربی کار کند. او در این مصاحبه پیشنهادهایی که برای کار از تیم‌های خارجی دریافت کرده را تایید کرد؛ هر چند گفت همه جا دوست دارد به عنوان سرمربی کار کند نه دستیار.

علی دایی در برهه ای با پیشنهاد کشورهای آسیایی هم برای کار در تیم ملی مواجه شده بود اما چون تیم‌هایی که به او پیشنهاد کار داده بودند از نظر فنی قوی نبودند ترجیح داد در فوتبال ایران باقی بماند.

دایی بعد از مصاحبه ای که علیه مدیر عامل سایپا داشت دیگر در هیچ تیم ایرانی مشغول بکار نشد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه او ممنوع الکار شده است. به تازگی شایعه حضور او در تیم ملی به جای اسکوچیچ هم مطرح شده است که این خبر نه از سوی علی دایی تایید شد و نه از سوی فدراسیون فوتبال. 

بیشتر بخوانید: