شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سپاهان#مجیدی#فرهاد مجیدی

ستاره ناراضی استقلال در رادار سپاهان ؛ زنگ خطر برای فرهاد مجیدی

سپاهان دنبال رشید مظاهری سنگربان ناراضی استقلال

رشید مظاهری در زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت اما از زمان بازگشت دوباره فرهاد مجیدی به این تیم افت فاحشی داشته است.

در حالی که رشید مظاهری از میزان دریافتی خود در استقلال به شدت گلایه دارد و با مدیران آبی ها به اختلاف خورده است، حالا از اصفهان خبر می رسد که سپاهان برای جایگزینی پیام نیازمند به دنبال خرید او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه سپاهان در تلاش برای جذب یک دروازه بان جدید به جای پیام نیازمند است که قصد دارد فوتبال را در لیگ پرتغال ادامه بدهد.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد رشید مظاهری دروازه بان استقلال که به خاطر وضعیت مالی استقلال از باشگاه گله مند است و به همین بهانه در بازی های اخیر در لیست تیم و چارچوب دروازه قرار نگرفته به دنبال تغییر وضعیت خود است و می خواهد راهی سپاهان شود.

البته پیش از این زمزمه هایی مبنی بر حضور علیرضا حقیقی هم در تیم سپاهان وجود داشت و باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل تیم محرم نوید کیا کدام یک از این دو دروازه بان را بخدمت خواهد گرفت. پیام نیازمند دروازه بان فعلی تیم سپاهان قراردادش با این تیم رو به پایان است و برای تمدید قرارداد توافقی با باشگاه سپاهان نداشته است.

او در تلاش برای ملحق شدن به تیم پورتیموننزه پرتغال است و می خواهد با این تیم قرارداد سه ساله امضاء کند. دروازه بان تیم سپاهان بر این باور است حضورش در تیم پرتغالی موجب ارتقای جایگاهش در تیم ملی خواهد شد همان طور که امیر عابدزاده بعد از حضور در تیم ماریتیمو بعد از علیرضا بیرانوند تبدیل به دروازه بان دوم تیم ملی شد و در بازی با کامبوج به میدان رفت.