شهر خبر

آخرین خبر از میزان دریافتی بازیکنان پرسپولیس

تفاوت در دریافتی ها بین بازیکنان پرسپولیس تا به اینجا

کری عجیب بازیکنان پرسپولیس برای استقلال : به تیم دسته سومی خوردیم !

باشگاه پرسپولیس که با توجه به شاکیان متعدد شرایط مالی مناسبی ندارد، توانسته دریافتی بازیکنان خود را در شرایط نسبتا مناسبی قرار دهد، با این حال میزان دریافتی در بین بازیکنان هنوز تفاوت محسوسی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که برخی بازیکنان پرسپولیس بین ۵۵ تا ۶۰ درصد دریافتی داشته اند اما گروهی دیگر از بازیکنان این تیم دریافتی شان به بالای ۸۰ درصد رسیده است.

در روزهایی که شاهد برخی اخبار در مورد نارضایتی بازیکنان پرسپولیس به خاطر ارقام دریافتی شان و همین طور دیرکرد باشگاه در پرداخت این ارقام هستیم، شنیده می شود برخی بازیکنان پرسپولیس تا به این جای کار حدود ۸۰ درصد و حتی بیشتر دریافتی داشته اند.

این بازیکنان که همگی در ابتدای فصل و با نظر یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمده اند، در همان ابتدا خواهان دریافت ۳۰ تا ۳۵ درصد پیش پرداخت شدند و رسول پناه نیز با توجه به مشکلاتی که بین او و گل محمدی وجود داشت، با شروط این نفرات موافقت کرد تا در صورت توافق نکردن با آن ها، گل محمدی او را به عنوان مقصر معرفی نکند.

از این رو در شرایط فعلی در حالی که بازیکنان قدیمی پرسپولیس بین ۵۵ تا ۶۰ درصد دریافتی داشته اند، گروهی از بازیکنان این تیم که همگی از نفرات جدید محسوب می شوند، ۸۰ درصد یا بیشتر پول گرفته اند.

به نظر می رسد یکی از دلایل سیدجلال حسینی و امید عالیشاه برای رسانه ای شدن رقم قراردادها، همین موضوع است.