شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مشهد#تیم فوتبال

کریمی: هیچ بحثی با رسول خطیبی نداشتم/ پیروزی مقابل تراکتور ارزش بسیاری داشت


کریمی: هیچ بحثی با رسول خطیبی نداشتم/ پیروزی مقابل تراکتور ارزش بسیاری داشت

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد که در بازی با تراکتور جر و بحثی با رسول خطیبی نداشته است.

امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برتری 2 بر یک تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: 10 نفره شدن در دقیقه 20 باعث شد تا فشار زیادی به بازیکنان ما وارد شود و یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. ما 75 دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل تراکتور بازی کردیم و این برد ارزش بسیار زیادی داشت. بازیکنان تا جایی که می‌توانستند تلاش کردند و خوشحالم که در پایان مسابقه خستگی‌مان در رفت و برد شیرینی را به دست آوردیم.

وی در واکنش به اینکه اعلام شد در جریان بازی با رسول خطیبی سرمربی تراکتور جر و بحث داشته است، تأکید کرد: در این زمینه سوءتفاهم ایجاد شده است. من اصلاً جر و بحثی با خطیبی نداشتم. در چند صحنه روی من خطا شد و یک نفر از روی نیمکت تراکتور مدام به من می‌گفت که بلند شو و منظورش این بود که تمارض می‌کنم! به هر حال شرایط مسابقه حساس بود و من هم تحت فشار قرار داشتم به همین دلیل جواب آن فرد را روی نیمکت تراکتور دادم که فکر می‌کنم یکی از اعضای کادر فنی این تیم بود. به هر حال وقتی بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد، شاید چنین اتفاقاتی رخ دهد. من هم می‌توانستم چیزی نگویم، ولی شرایطم طوری بود که نتوانستم واکنشی نشان ندهم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد بازی بعدی تیمش برابر سایپا تصریح کرد: ما دو بازی پرفشار برابر استقلال و تراکتور داشتیم و البته عقیده دارم که می‌توانستیم برابر استقلال هم امتیاز بگیریم، اما بدشانس بودیم. بازی با سایپا هم قطعاً سخت خواهد بود و امیدوارم ریکاوری خوبی انجام دهیم تا آماده این بازی شویم. آنها برای ماندن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارند، ولی ما هم  می‌خواهیم جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم و به چیزی جز برد فکر نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/