شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#موادمخدر

کشف بیش از یک تن موادمخدر در جنوب شرقی کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۹۶ کیلوگرم موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس سراوان با سوداگران مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

کشف بیش از یک تن موادمخدر در جنوب شرقی کشور

به گزارش منیبان؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در یکی از مناطق مرزی آن شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

او افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد منطقه و انجام اقدامات تخصصی، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در مسیر کوهستانی"کوهک به سراوان در تردد بودند را مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

او بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه با اقدام به موقع  و سرعت عمل پلیس مبارزه با موادمخدر ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنها یک تن و ۹۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۴۳ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و تلاش برای دستگیری همدستان متواری آنها خاطرنشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های موادمخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.