شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس#واکسن#علوم پزشکی

پیام تبریک رئیس مجلس به مناسبت تولید واکسن «نورا»/ «ما می‌توانیم»

رئیس مجلس به مناسبت تولید واکسن «نورا» توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) سپاه، پیام تبریک صادر کرد.
خبرگزاری میزان - همزمان با آیین رونمایی از واکسن «نورا» دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) سپاه، پیام تبریک «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت رقم خوردن این دستاورد بزرگ علمی قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
 
با گذشت بیش از یکسال از تلاش‌های وسیع کشور‌های مختلف برای مهار بیماری همه گیر ناشی از ویروس کرونا، امروز فرصتی فراهم شد تا با اتکال به خدای بزرگ و حول و قوه الهی و تاسی به مجاهدت‌های مخلصانه و شبانه روزی کادر پژوهشی صادق، جوان، دانشمند و خلاق دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله نمونه‌ای دیگر از توانمندی‌های بخش سلامت کشور را در شروع فاز یک بالینی واکسن نورا در یکی از نهاد‌های دفاعی کشور رونمایی کنیم.
 
دستاورد این عزیزان در کنار دستاورد هفته قبل واکسن کو برکت نشان گر تلاش مجدانه، علمی و دقیق پژوهشگران متعهد ایرانی بوده و شعار «ما می‌توانیم» جوانان کشور را در گام دوم انقلاب به رخ جهانیان کشید. در این میان تکریم مستمر رهبر معظم انقلاب از تلاش دانشمندان ایرانی نشانه عمق توجه ملت ایران نسبت به این مجاهدت‌های مستمر میباشد.

اینجانب این دستاورد غرورآفربن را به عنوان گامی در مسیر خوداتکایی و روند توسعه ملی به رهبری معظم، مردم غیور ایران و دانشمندان پرتوان ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

 
انتهای پیام/