شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

ادعای آمریکا مبنی بر جریان آزاد اطلاعات و دموکراسی پوشالی است


ادعای آمریکا مبنی بر جریان آزاد اطلاعات و دموکراسی پوشالی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: ادعای آمریکا مبنی بر جریان آزاد اطلاعات و دموکراسی در جهان پوشالی است.

سجاد فخرایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد هستیم که دولت تروریست آمریکا، سایتها و وب سایت های جریان رسانه ای مقاومت را به علت حمایت از ملت مظلوم فلسطین مصادره کرده است.

وی با بیان اینکه ادعای آمریکا مبنی بر جریان آزاد اطلاعات و دموکراسی درجهان پوشالی است، تصریح کرد: هر فرد، جریان، گروه، رسانه و... مخالف میل آمریکا و غرب عمل کند آن را خاموش و سرکوب می کنند. مصادره شدن رسانه های مقاومت، نشان از عملکرد هدفمند و اثرگزاری رسانه های مقاومت است. این عملکرد مفید باعث خشم اسرائیل و آمریکا شده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه کشور های غربی و به ویژه آمریکا بدانند صدای مقاومت را با تهدید،تطمیع، ترور،مصادره و... نمی توانند خاموش کنند، افزود: جریان مقاومت علیرغم تحریم‌ها، فشارها و کمبود امکانات همانطور که در مباحث نظامی در ساخت موشک، پهپاد و... در جهان پیشتاز شده است به اذن الله در نبرد ناجوانمردانه رسانه ای نیز پیروز خواهد شد‌.

فخرایی اضافه کرد: از سازمان ملل و مجامع جهانی می خواهیم در برابر این ظلم آشکار سکوت نکند و قوانین بین المللی را اجرا کنند. از دولتمردان به ویژه وزارت خارجه خواستار پیگیری حقوقی و دیپلماتیک برای محکومیت عمل غیرقانونی و خلاف دموکراسی دولت تروریست ایالت متحده آمریکا هستیم.

 

انتهای پیام/