به گزارش پایگاه خبری نشان :

بدنه مشکی و نارنجی به همراه طراحی نوآورانه، از دیگر جذابیت‌های قایق AMG هستند. تیم مسابقه‌‌ای سیگارت در فرآیند طراحی این قایق سهیم‌ بوده‌اند و سعی کرده‌اند تا از ظاهر مرسدس AMG GT سری بلک در ساخت آن بهره بگیرند. آرم‌های AMG در گوشه و کنار این قایق درج شده‌اند و فرآیند نقاشی آن‌ها با دست انجام شده است.

مبلمان داخلی قایق AMG مدل Cigarette Cool است که گرما را دفع کرده و محیطی خنک برای سرنشینان فراهم می‌کند. سه نمایشگر مقاوم در برابر گرما نیز برای قسمت کنترل قایق در نظر گرفته شده‌اند که در شب جلوه زیبایی خواهند داشت. مسافران قایق AMG‌ می‌توانند از طریق سیستم صوتی Audio Marine از گوش دادن به موسیقی‌های خود لذت ببرند.

پنج موتور ۴.۶ لیتری V۸ Mercury Racing ۴۵۰R وظیفه پیش راندن این قایق را برعهده دارند که مجموع قدرت آن‌ها به ۲۲۵۰ اسب‌بخار می‌رسد. سیستم پیشرفته کنترل قایق AMG‌ به کاپیتان اجازه می‌دهد تا هرکدام از موتورها را به صورت جداگانه کنترل کند.

قیمت قایق ۴۱ فوتی Nighthawk از ۸۰۰ هزار دلار (حدود ۱۹ میلیارد تومان) آغاز می‌شود و برای افزودن هرکدام از ۵ موتور به این قایق، نیاز به پرداخت ۵۰ هزار دلار اضافه خواهید داشت. همچنین مالک می‌تواند برخی آپشن‌های خاص خودروهای سری AMG‌ مرسدس را نیز به این قایق اضافه کند.

rozLgf63qwEJ

 

 
منبع: پدال