شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

آغاز عصر درخشان ستاره پرسپولیس ؛ دقت ۹۶ درصدی!

عملکرد فوق العاده احسان پهلوان در ترکیب پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان با دقت پاس 96 درصدی

آمار درخشان احسان پهلوان در پرسپولیس

احسان پهلوان از آن دست بازیکنانی است که رفته رفته خود را در ترکیب پرسپولیس جا انداخته و به مهره ثابت این تیم تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در شرایطی که احسان پهلوان را در پست غیر تخصصی به بازی گرفت موفق به کسب سه امتیاز شد.

پرسپولیس تهران توانست با هر زحمتی که بود سه امتیاز بازی با مس را به دست آورد و قبل از بازی سپاهان با فولاد موقتا صدر نشین شود. در این بازی پرسپولیس در شرایطی که پنج بازیکنش را در اختیار نداشت به رفسنجان رفت. رادوشویچ گلر دوم سرخ‌ها که به ایران بر نمی‌گردد و فرجی محروم به علاوه سه ملی‌پوش مصدوم این تیم غایبان سرخپوشان بودند.

در این مسابقه خارج از خانه احسان پهلوان با توجه به مصدومیت کامیابی نیا و نیمکت نشینی احمد نوراللهی در میانه زمین بیشتر کارهای تدافعی تیم را بر عهده گرفت و کمتر نفوذ داشت. پهلوان در این بازی ۵۵ پاس با دقت ۹۶ درصد به یارانش داد و هیچ خطایی مرتکب نشد. او در کارهای دفاعی و راه انداختن بازی از پست هافبک کناری خوب عمل کرد.

پهلوان در نیمه دوم در پست هافبک وسط بازی کرد تا به لیست بازیکنان پرسپولیس که در چند پست بازی کرده اند افزوده شود. احسان پهلوان که چند روز پیش در سوپرجام اولین قهرمانی خود با پرسپولیس را کسب کرد فصل خوبی را با این تیم سپری کرده است. شماره ۱۴ قرمزها با وجود ترافیک خط هافبک این تیم به مهره ثابتی در میانه زمین تبدیل شده و با عملکرد کم نوسانی که دارد مورد اعتماد کامل یحیی گل‌محمدی است.