شهر خبر

مشاور امنیت ملی عراق:

«حشد شعبی» زیباترین تصاویر از وطن‌پرستی را به نمایش گذاشت

«حشد شعبی» زیباترین تصاویر از وطن‌پرستی را به نمایش گذاشت

مشاور امنیت ملی عراق با انتشار یک پست توئیتری درباره مراسم رژه نظامی حشد شعبی، نوشت: حشد شعبی زیباترین تصاویر از وطن پرستی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق یک پست توئیتری در خصوص مراسم رژه نظامی حشد شعبی در استان دیالی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این پست توئیتری آورده است: رژه باشکوه حشد شعبی را به این سازمان تبریک می گوییم. واقعیت این است که حشد شعبی زیباترین تصاویر از وطن پرستی و انضباط را به تصویر کشید.

قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در ادامه پست توئیتری خود در خصوص حشد شعبی همچنین آورده است: به تمام مبارزان حشد شعبی، ارتش، پلیس، نیروهای مبارزه با تروریسم و پیشمرگه تبریک می گوییم.

«حشد شعبی» زیباترین تصاویر از وطن‌پرستی را به نمایش گذاشت

مراسم رژه نظامی نیروهای حشد شعبی به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس این گروه مقاومتی امروز شنبه در استان دیالی برگزار شد. «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در این مراسم حضور یافت و سخنانی را مطرح کرد. الکاظمی خطاب به نیروهای حشد شعبی گفت: شما تروریسمِ تکفیری را در هم کوبیدید.

نخست وزیر عراق در ادامه اظهار داشت: فرزندان حشد شعبی فرزندان عراق هستند و با آنها عراق جایگاه تاریخی خود را باز می‌یابد. الکاظمی همچنین تأکید کرد: امروز مأموریت‌های زیادی در برابر نیروهای حشد شعبی قرار دارد.

الکاظمی همچنین فرا رسیدن هفتمین سالگرد تأسیس حشد شعبی را به رزمندگان این گروه مقاومتی تبریک گفت و تصریح کرد: لازم است از اقدامات قهرمانانه حشد شعبی و جانفشانی‌های خانواده‌های آنها قدردانی کنیم.