شهرخبر

بلایی فجیعی که سوسک بر سر این زوج جوان آورد!

ماجرای خاص و متفاوت زن و شوهر جوان توجه اطرافیان را به خود جلب کرد و همه کنجکاو شدند تا دلیل را بدانند، دلیلی که پس از برملا شدن خبرساز شد.

بلایی فجیعی که سوسک بر سر این زوج جوان آورد!

به گزارش منیبان؛ ترس خانم ها سوسک مسئله ی عجیب و جدیدی نیست پس اینکه یک خانم از همسرش بخواهد کاری برای خلاصی از سوسک های خانه انجام دهد کاملا طبیعی است اما اینکه او را مجبور به تغییر خانه آنهم به دفعات بالا مثل ماجرایی که خواهید خواند، کند دیگر طبیعی نیست.

جابه جایی های زیاد زن و شوهر جوان هندی دیگران را کنجکاو کرد تا اینکه دلیل ماجرا را بدانند، دلیلی که آنها را راضی به تحمل دشواری های اسباب کشی های مکرر کرده است.

ماجرا روشن شد و اطرافیان دانستند که آقای مهندس و همسرش به دلیل موجودی چندش آور یعنی همان سوسک که شنیدن اسمش هم برخی را دچار ناراحتی میکند، خانه شان را مرتب عوض کنند.

از قرار معلوم همسر این مرد جوان، به شدت از سوسک وحشت داشته و از ترس دیدن آن  تا مرز بی هوشی پیش می رود برای همین به هیچ وجه نمیتواند در خانه ای که سوسک دارد زندگی کند به این دلیل این زوج در عرض 3 سال 18 بار منزل خود را عوض کرده اند.

مرد جوان که طبق گزارشات ، مهندس نرم افزار است و به دلیل وضعیت مناسب مالی اش تا به امروز توانسته درخواست همسرش درمورد خانه را برآورده سازد دیگر نمیتواند این روال را ادامه دهد چرا که اسباب کشی های پرتکرار او را خسته کرده است تا جایی که حتی به طلاق و جدایی از همسرش هم فکر کرده.

زن جوان به هیچ وجه نمیتواند آرامش ذهنی داشته باشد و حتی در خانه هایی که سوسک هم دیده نشده است، به دلیل حسی که داشته و تصور میکرده جایی در گوشه ای از خانه سوسک وجود دارد همسرش را مجبور به تعویض منزل میکرد.

مسئله ی ترس از سوسک باعث اختلافات و تلخی های بسیاری در زندگی این زوج جوان شده و حالا دیگر آنها نمیدانند چه تصمیمی برای این معضل باید بگیرند و از بلایی که سوسک سر زندگی شان آورده رها شوند.