شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مخالفان

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان تظاهرات علیه ابومازن را سرکوب کردند+تصاویر


نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان تظاهرات علیه ابومازن را سرکوب کردند+تصاویر

در حالی که فلسطینیان در اعتراض به اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در قتل یکی از مخالفان محمود عباس تحصن کرده‌اند، نیروهای ضد شورش این تشکیلات و شماری با لباس شخصی به معترضین یورش برده و در حال ضرب و شتم آنها هستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های فلسطینی خبر دادند، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به همه حاضران حمله کرده و از خبرنگار گرفته تا نماینده پارلمان و نامزد انتخابات را مورد تهاجم قرار دادند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی در پی تجمع فلسطینیان در میدان المناره رام الله، نیروهای امنیتی تشکیلات محمود عباس به سوی معترضین یورش برده و شماری را مجروح و شمار دیگری را هم بازداشت کرده‌اند.

در این بین تصاویر منتشر شده از محل درگیری نشان می‌دهند، شماری از افراد که با لباس شخصی در میان حاضران حضور داشتند هم همزمان حمله نیروهای امنیتی به معترضین یورش برده و آنها را مورد ضرب قرار دادند.

 

 

این افراد با سنگ و چوب به جان تظاهرات کنندگانی افتادند که در یک تجمع مسالمت آمیز نسبت به مرگ نزار بنات فعال مخالف محمود عباس اعتراض و خواهان مجازات مسببان آن از جمله محمود عباس شده‌اند.

تصاویر رسیده حکایت از مجروح شدن تعداد قابل توجهی از حاضرین در این محل از جمله شماری از خبرنگاران دارند.

نیروهای امنیتی در اقدامی ‌وحشیانه شماری از تظاهرات کنندگان را در کف خیابان دنبال خود می‌کشند، در حالی که منطقه تهاجم مملو از غبار گلوله‌های گاز اشک آور است.

هم‌اکنون جنگ و گریز بین نیروهای امنیتی محمود عباس و معترضین در خیابان‌های رام الله ادامه داشته و هر لحظه بر تعداد نیروهای امنیتی افزوده می‌شود.

برخی از رسانه‌های فلسطینی از استفاده نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان از گلوله و شلیک به سوی بالاتنه سخن می‌گویند.

این درگیری تا لحظه تهیه این خبر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/