شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

درخشش دوباره ستاره پرسپولیس ؛ کاپیتان سرخ ها افتخار بزرگ را کسب می کند ؟

امید عالیشاه دومین پاس گل دهنده برتر لیگ

امید عالیشاه در چند بازی اخیر توانسته با ارسال چند پاس گل خود را به صدر جدول بهترین پاس گل دهنده ها نزدیک کند و امیدوار است که این عنوان را کسب کند.

امید عالیشاه در چند بازی اخیر توانسته با ارسال چند پاس گل خود را به صدر جدول بهترین پاس گل دهنده ها نزدیک کند و امیدوار است که این عنوان را کسب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران پرسپولیس به درخشش امید عالیشاه عادت کرده و این سومین دیدار پیاپی است که با عملکرد چشمگیر او موفق به کسب پیروزی مهمی شده اند. امید عالیشاه پس از بازی با ذوب آهن و تراکتور در سوپرجام، این بار در رفسنجان و مقابل مس پاس گل داد تا پرسپولیس سه امتیاز این بازی را کسب کند.
امید عالیشاه کاپیتان دوم سرخ‌ها در این فصل در مجموع لیگ برتر و آسیا نه گل برای تیمش ساخته و یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بوده است. شماره ۲ قرمزها که نقش اصلی را در خط حمله آتشین تیم برانکو در لیگ پانزدهم ایفا می‌کرد، در آن فصل موفق شده بود نه پاس گل دهد و ۶ گل نیز به ثمر برساند که با این عملکرد آقای پاس گل لیگ برتر ایران نیز لقب گرفت.

عالیشاه در این فصل لیگ برتر ۵ پاس گل داده که از سروش رفیعی و مهدی قایدی با ۶ پاس گل عقب تر است. بدون شک او برای تکمیل فصل درخشانش آقای پاس گلی را می‌خواهد. بازیکنی که در ترافیک هافبک‌های پرسپولیس خود را بار دیگر اثبات کرده و در این فصل به عنوان وینگر، هافبک هجومی و مهاجم سایه به بازی رفته تا عصای دست گل‌محمدی باشد. عالیشاه در آستانه ۳۰سالگی حاشیه‌های گذشته را ندارد و با ادامه همین روند یکی از فصل‌های به یاد ماندنی فوتبالی‌اش را ثبت خواهد کرد.