شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#چین

فراخوان تسلا برای ۲۸۵ هزار خودرو در چین به علت مشکلات ایمنی

تسلا

شرکت آمریکایی تسلا به منظور حل مشکل ایمنی خودروهای خود در چین که توسط سازمان ناظر این کشور اعلام شده است، بیش از ۲۸۵۰۰۰ خودروی خود را فرا خواند.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، شرکت آمریکایی تسلا به منظور حل مشکل ایمنی خودروهای خود در چین که توسط سازمان ناظر این کشور اعلام شده است، بیش از ۲۸۵۰۰۰ خودروی خود را فرا خواند.

این تعداد خودرو شامل بیشتر وسایل نقلیه ای است که این شرکت سازنده خودروهای برقی طی چند سال اخیر در چین به فروش رسانده است.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود در بسیاری از خودروها، فراخوانی با به روزرسانی آنلاین کروز کنترل اتومبیل از راه دور انجام شود. تسلا نرم افزار را به صورت رایگان ارتقا می دهد.

اداره امور تنظیم مقررات بازار چین روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این اقدام شامل ۲۱۱۲۵۶ دستگاه تولید داخل چین از نوع مدل ۳ و ۳۵۶۶۵ دستگاه وارداتی و همچنین ۳۸۵۹۹ مدل Y ساخت چین است.

این سازمان همچنین گفت که سیستم بدون راننده (خودران) این اتومبیل ها می توانند به طور خودکار فعال شده و به طور بالقوه منجر به تصادفات ناشی از شتاب ناگهانی شود.

تسلا طی ماه های اخیر با شکست های مختلفی در چین روبرو شده است. اعتراض در نمایشگاه اتومبیل شانگهای در اواسط آوریل منتشر شد در حالی که این نگرانی وجود داشت که این تصادفات افکار عمومی را نسبت به شرکت ایلان ماسک، میلیاردر بدبین می کند.

منبع: تسنیم