شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#طرفدار#قیمت خودرو

قیمت خودرو های پر طرفدار ایران خودرو + جدول

با شروع دومین هفته خرداد ماه پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار استارت رشد قیمت را زدند.

خودرو قیمت خودرو های پر طرفدار ایران خودرو + جدول

ارزیابی پرونده خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار این شرکت «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF۷» و «پژو صندوقدار» امروز در بازار با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو « سمندLX » امروز با افزایش یک میلیونی و «سمند LX با موتور EF۷» با افزایش دو میلیون تومانی در بازار عرضه شدند این دو خودرو هفته گذشته به دفعات در بازار تغییر قیمت داشته اند. همچنین «پژو صندوقدار» نیز امروز افزایش یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد. تغییر قیمت در بازار ایران خودرویی ها در حالی رقم خورده که آخرین روز هفته گذشته پرونده ایران خودرویی ها بدون تغییر قیمت بسته شد.

به گفته فعالان بازار خودرو اعمال برخی تغییرات و حذف برخی محدودیت ها در پیش فروش خودرو از سوی شرکت های خودروساز از جمله عواملی است که موجب شد تا با شروع هفته شاهد رشد قیمت برخی محصولات در بازار باشیم،‌ هر چند این عامل نیز چندان بر عرضه و تقاضا تاثیر نداشته است و همچنان معامله به صورت محدود در بازار صورت می گیرد. اما توقع انتظاری از دیگر دلایلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند. انتظار برای تشکیل کابینه دولت جدید و اعلام نتایج مذاکرات وین از جمله عواملی هستند که موجب شده اند تا بازار وارد فاز انتظار شود.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» امروز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. قیمت «سمند LX با موتور EF۷» نیز امروز با افزایش دو میلیونی قیمت در بازار به ۲۱۶ میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بدون افزایش و با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز ۲۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما «۲۰۶ صندوقدار» امروز افزایش یک میلیونی قیمت را تجربه کرد و در بازار ۲۴۷ میلیون تومان عرضه شد.

منبع: اقتصادنیوز