شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واقعیت

ما می خواهیم واقعیت را عوض کنیم

به گزارش مشرق امید رامز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نقل است پس از تسخیر لانه جاسوسی، سفیر انگلیس نزد شهید بهشتی آمده و بر آزادسازی فوری گروگان‌ها اصرار می‌کند؛

ظاهرا سخنانی بین دو طرف رد و بدل می‌شود و شهید بهشتی نقل می‌کند که در پاسخ به سفیر انگلیس گفتم: "ملت ما گفتند ما تصمیم را خودمان می‌گیریم و خودشان دارند می‌گیرند."

سفیر انگلیس گفت: خیلی غیر واقع‌ بینانه با مسائل برخورد می‌کنید.

گفتم: همین جورهاست؛ ما قرار است آرمان‌ طلبانه با مسائل برخورد کنیم. انقلاب ما انقلاب آرمان‌هاست نه انقلاب تسلیم به واقعیت‌ها. "ما انقلاب کردیم که واقعیت‌ها را عوض کنیم، نه اینکه واقعیت‌ها را هرچه هست بپذیریم."

حالا در شرایطی که آکادمیسین‌ها و نخبگان فکری و ابزاری از پذیرش واقعیت‌های جهانی و بهره‌برداری حداکثری از آن سخن می‌گویند و البته با یک شیزوفرنی حاد سیاسی، رویای خود را به واقعیت تفسیر می‌کنند و نیز شاخص‌های اقتدار ملی را با محاسبات سود و زیان روی کاغذ، بی‌صرفه تحلیل می‌کنند، یک ملت به رهبری یک حکیم به‌پاخاسته برای "تغییر واقعیت‌ها".

برای برهم زدن معادلات و محاسبات؛ برای اقتدار ملی؛ برای ارتقای عزت نفس یک ملت؛ برای امید؛ برای پیوند علم و دین و تمدن. برای تغییر روند تاریخ.

به احترام این رهبر و این ملت قیام کنید.

ما می خواهیم واقعیت را عوض کنیم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.