به گزارش برنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری طی بازدید از بخشهای مختلف مجموعه ورزشی شهید معتمدی(کارگران) از جمله سالن رزمی، با استقبال از اقدامات مدیریت بهره برداری در این مجموعه و همچنین تلاشهای سازنده انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور، بر ضرروت حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشهای رزمی و ایجاد بستری مناسب برای افتخارآفرینی آنها در عرصه های معتبر تاکید کرد.

دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز جمعه ۴ تیرماه ۱۴۰۰ به همراه دکترگوهری دبیر ستاد اجتماع محور محلات و همچنین حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته و دکتر مهدی ذوالقدر مدیریت مجموعه و قهرمان اسبق کیک بوکسینگ جهان از مراحل تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید معتمدی(کارگران) بازدید کردند.

گفتنی است در جریان این بازدید، مرکز تخصصی فیزیوتراپی و سنجش اصلاح ساختار قامتی که با همت و سرمایه گذاری دکتر مهدی ذوالقدر مدیر بهره برداری مجموعه ورزشی شهید معتمدی راه اندازی شده است، رسما افتتاح شد.

در ادامه همچنین گزارشی از فعالیتها و برنامه های در دست اقدام انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور توسط حسن محمدلو رئیس این انجمن ارائه شد که مورد توجه بازدیدکنندگان  قرار گرفت.

دکتر آقامحمدی  با حمایت و استقبال از توانمندی‌های انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور، گفت: کشورمان همواره از ظرفیت و پتانسل بالایی در حوزه ورزش حرفه ای و قهرمانی  برخوردار بوده است، اما نیازمند توجه و حمایت اساسی از قهرمانان عزیز کشورمان برای شکوفایی استعدادهایشان و بسترسازی برای افتخارآفرینی  هرچه بیشتر آنها در میادین مهم بین المللی و جهانی هستیم.

وی توصیه کرد: جوانان ما در عین قهرمانی باید متواضع و با اخلاق باشند تا در چشم مردم الگوی نجابت و جوانمردی شوند. ورزش قهرمانی باید به گونه ای باشد که همه مردم را به انجام ورزش تشویق و ورزش را برای همگان جذاب و شیرین کند.

در ادامه محمدلو  با اشاره به آئین رونمایی از کمربندهای قهرمانی اولین دوره مسابقات ملی انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور، برگزاری این رویداد را فرصتی مناسب برای شناخت چهره های مستعد این رشته و زمینه ساز حضور افتخارآفرین آنها در مسابقات مطرح و معتبر خارجی دانست.

سپس مهدی ذوالقدر مدیریت بهره بردار مجموعه  با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی فیزیوتراپی و سنجش اصلاح ساختار قامتی در مجموعه ورزشی شهید معتمدی، اظهار امیدواری کرد که از این پس بخش قابل توجهی از مشکلات توانبخشی مربیان، ورزشکاران و خانواده های ایشان مرتفع گردد.

گفتنی است اجرای تکنیک و نمایش میت زنی توسط "ارسلان دست پرور"  بوکسور حرفه ای کشورمان و دارنده رنکینگ یک حال حاضر کشور سوئد، از بخشهای مورد توجه این بازدید بود.