شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اورتون#منچستریونایتد

رومرو در سه راهی یوونتوس، اورتون و سلتاویگو


رومرو در سه راهی یوونتوس، اورتون و سلتاویگو

دروازه‌بان چند فصل اخیر منچستریونایتد مورد توجه سه باشگاه از سه لیگ مختلف قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو رومرو که قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و جدایی‌اش از این تیم قطعی شده است، در سه لیگ مختلف می‌تواند به بازی کردن ادامه دهد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک» سه باشگاه یوونتوس، اورتون و سلتاویگو به دنبال به خدمت گرفتن این دروازه‌بان آرژانتینی هستند و این بدین معناست که او هم می‌تواند در لیگ برتر انگلیس بماند و هم اینکه راهی یکی از دو لیگ سری ‌A ایتالیا یا لالیگای اسپانیا شود.

اورتون تابستان گذشته هم به دنبال به خدمت گرفتن قرضی رومر در ازای 2 میلیون پوند بود، اما منچستریونایتد که خواهان دریافت 5 میلیون پوند بود، با جدایی قرضی دروازه‌بان آرژانتینی خود مخالفت کرد. حالا اورتونی‌ها می‌خواهند بار دیگر شانس خود را برای جذب او امتحان کنند تا جردن پیکفورد را بتوانند از این طریق به چالش بکشند. یوونتوس هم با جذب رومروی 34 ساله قصد دارد جانشین مطمئنی برای شزنی داشته باشد.

پیش از این نشریه انگلیسی «تلگراف» خبر داده بود؛ ژوزه مروینیو هم از مدیران باشگاه رم خواسته تا سرخیو رومرو را در تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرند، دروازه‌بانی که این هفته بازیکن آزاد می‌شود. او رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارد و به واسطه اینکه پاسپورت ایتالیایی دارد، مشکلی برای پیوستن به جالوروسی ندارد.

چندی پیش نشریه «اتلتیک» مدعی شده بود، باشگاه اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام اسطوره منچستریونایتد و شرکایش است، چشم به جذب رومرو دوخته است. رومرو 33 ساله که در سال 2015 از سامپدوریا به منچستریونایتد پیوست، در این سال‌ها همواره ذخیره داوید دخه‌آ در این تیم بوده و بیشتر در بازی‌های لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی مورد استفاده قرار گرفته است.

با بازگشت دین هندرسون به منچستریونایتد پس از دو فصل حضور درخشان در شفیلدیونایتد، کار رومرو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی شیاطین سرخ دشوارتر از گذشته شده بود، به طوری که فصل اخیر فرصت ایستادن در درون دروازه شیاطین سرخ را پیدا نکرد.

انتهای پیام/