شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوری

دو فریم برای تبرئه داوری که جنجالی شد(عکس)

در لحظات پایانی مصاف ذوب‌آهن و آلومینیوم، صحنه جنجالی در ورزشگاه فولادشهر رخ داد.

در دقیقه 90+3 و در شرایطی که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی 1-1 کار خود را دنبال می‌کردند، پاس عالی و پشت دفاع میلاد جهانی پیش از رسیدن به ایوان مارکوویچ با تکل مدافع باتجربه آلومینیوم اراک همراه شد و رامتین سلیمان‌نژاد هم توپ را به سوی گردان با تکل خود سوق داد و هم این‌که برخوردی با مهاجم ذوبی‌ها داشت.

 

این صحنه باعث شد تا کادرفنی ذوب‌آهن به شدت به عملکرد داور مسابقه معترض شوند و همگی از جای خود برخواستند و به تصمیم اکبریان برای عدم اعلام پنالتی اعتراض کردند؛ پس از دمیده شدن سوت پایان مسابقه توسط اکبریان، مجتبی حسینی و دستیارانش و هم‌چنین بازیکنان ذوب‌آهن نیز به میانه زمین آمدند و به اعتراضات خود علیه تصمیم داور مسابقه ادامه دادند. اعتراضاتی که با کارت زرد برای مهرداد قنبری همراه بود.

 

-

 

 

اعلام احتمالی این ضربه پنالتی می‌توانست ذوبی‌ها را در موقعیت رسیدن به گل دوم قرار دهد و آن را از منطقه قرمز جدول نجات بدهد و اعتراض کادرفنی این تیم نیز به این علت بود که آن‌ها می‌توانستند با این پنالتی از مهلکه سقوط فرار کنند.

 

بازبینی صحنه‌های این برخورد میان سلیمان‌نژاد و مارکوویچ نشان می‌دهد که مدافع آلومینیوم به خوبی توانسته با استفاده از تجربه خود توپ را از مقابل پای مهاجم ذوبی‌ها دور کند و به نظر برخورد جدی میان دو بازیکن نمایان نیست و مهاجم ذوب‌آهن شبیه‌سازی داشته است.