شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

جهانی و چهارمین پاس گل؛/ هافبک مورد علاقه استقلال همچنان می‌درخشد

جهانی و چهارمین پاس گل؛/ هافبک مورد علاقه استقلال همچنان می‌درخشد

هافبک شمالی تیم فوتبال ذوب‌آهن بار دیگر در ترکیب تیمش درخشید و این‌بار با پاس گل خود، ناجی شاگردان حسینی شد.

یکی از بازیکنان پرتلاش و موفق در ترکیب ذوب‌آهن در لیگ بیستم، میلاد جهانی است؛ شاید تعریف بهتر عملکرد او در لیگ بیستم، این باشد که او را بهترین بازیکن ذوبی‌ها در لیگ امسال بدانیم. چرا که جهانی توانسته هم در گلزنی و هم در گلسازی در تیمش نفر اول باشد و کارنامه‌ای موفق را از خود به جای بگذارد.

 

جهانی که تا پیش از دوئل شب گذشته مقابل آلومینیوم اراک، توانسته بود 5 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل بدهد، دیشب مقابل حریف اراکی توانست به روند درخشان خود در ترکیب سفید و سبزپوشان اصفهانی ادامه دهد و این‌بار در نقش گلساز ناجی تیمش شد و با پاس گل خود، ذوب‌آهن را از شکست خانگی مقابل آلومینیوم اراک نجات داد.

 

میلاد جهانی که در پیش از شروع لیگ بیستم و هم‌چنین نقل و انتقالات زمستانی مهره زیر ذره‌بین باشگاه استقلال به شمار می‌رفت، در تلاش است تا بتواند لیگ بیستم را با بهترین عملکرد ممکن به پایان برساند و پس از آن به دنبال موقعیتی جدید برای پیشرفت فوتبال خود باشد.

-

 

این وینگر 32 ساله و چپ پای اهل گرگان امیدوار به آن است تا بتواند در 6 هفته پیش‌رو نیز درخششی ادامه‌دار در ترکیب ذوب‌آهن داشته باشد تا بتواند نقشی پررنگ در بقای ذوبی‌ها در لیگ بیستم ایفا کند.