به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت 09:35 صبح امروز درمسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان ، قبل از پل اسلامشهر یکدستگاه وانت نیسان ناگهان روی ترمز زده و موتوقف می گردد که همین امر موجب برخورد 7 وسیله دیگر و  بصورت پیاپی با یکدیگر می گردد .

رنجبر اضافه کرد : در این تصادف  که وانت نیسان  متوقف گردید خودروهای تیبا  ،پراید ، 2 پژو ، پیکان ، سراتور، خاور به ترتیب با یکدیگر برخورد می نمایند که در مجموع  به 8  وسیله خسارت شدید وارد می آید و همه این خودروها غیر قابل حرکت بودند .  

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 26  پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند .

او افزود: بخاطر این تصادف چند وسیله ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بودیم که با تلاش کارکنان راهور خودروها به کنار راه و محل ایمن منتقل شدند و ترافیک به حالت عادی خود بازگشت .

سرهنگ رنجبر از کلیه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام نمایند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.