شهر خبر

واکنش جالب پیشکسوت پرسپولیس به برتری دشوار سرخپوشان در رفسنجان

بهنام ابوالقاسم پور : بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل فعل خواستن را صرف کردند و همچنان همین موضوع را اجرا می‌کنند

واکنش بهنام ابوالقاسم پور به برتری پرسپولیس

پرسپولیس در دیداری دشوار موفق شد با یک گل از سد مس رفسنجان عبور کند. بهنام ابوالقاسم پور درباره برتری سرخپوشان می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد پرسپولیس به بازی در چمن مصنوعی عادت نداشت اما مقابل مس فعل خواستن را خوب صرف کرد.

بهنام ابوالقاسم‌ پور درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیسی‌ها به بازی در چمن مصنوعی عادت نداشتند اما خیلی خوب توانستند این مسابقه را اداره کرده و در نهایت هم روی پاس در عمق زیبای عالیشاه به مهدی عبدی توانستند به گل برسند. عبدی بازیکنی است که در عمق خیلی خوب صاحب توپ می‌شود و اگر تمرکز داشته باشد راحت می‌تواند آن را تبدیل به گل کند.

وی درباره بردهای اقتصادی پرسپولیس که سبب نزدیک‌تر شدن این تیم به کسب پنجمین قهرمانی شده عنوان کرد:

بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل فعل خواستن را صرف کردند و همچنان همین موضوع را اجرا می‌کنند. انگیزه زیادی برای کسب پنجمین قهرمانی دارند تا رکورد خوب خود را ارتقاء بدهند. آنها دوست دارند در جام‌حذفی هم استقلال را شکست بدهند تا روحیه‌شان برای ادامه مسابقات دو چندان شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره تعویض طلایی یحیی گل‌ محمدی مقابل مس رفسنجان گفت:

این موضوع نشان می‌دهد گل‌محمدی شناخت خوبی روی تمام بازیکنانش دارد. عیسی آل‌کثیر به دلیل درد دستش شرایط سختی برای مسابقه داشت و با توجه به سفت بودن زمین، گل‌محمدی تشخیص داد این بازیکن توانایی خاصی برای بازی در چمن مصنوعی ندارد به همین دلیل تعویض خیلی خوبی انجام داد و ثمره‌اش را دید.

ابوالقاسم‌ پور درباره اینکه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان موقعیت‌های زیادی هم از دست داد تصریح کرد:

این موضوع بیشتر به دلیل خستگی بچه‌ها و بالا نبودن تمرکزشان است. اگر تمرکز خوبی داشته باشند راحت‌تر از موقعیت‌ها استفاده می‌کنند. آل‌کثیر، عبدی و مغانلو در این فصل خیلی خوب گلزنی کرده‌اند. البته نقش مغانلو را مهم می‌دانم زیرا فیزیک خیلی خوبی دارد و دوندگی‌اش سبب خستگی مدافعان حریف می‌شود و نفرات کناری‌اش باید از این موضوع خوب استفاده کنند.

وی درباره نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به کسب پنجمین قهرمانی توضیح داد:

امتیاز پرسپولیس با سپاهان نزدیک است و به همین دلیل کار سختی پیش‌رو دارد. البته تا دو سه هفته دیگر تکلیف این تیم مشخص می‌شود. تمام مسابقات پرسپولیس در ادامه فصل سخت است و همه تیم‌ها می‌خواهند مقابلش امتیاز کسب کنند. شاگردان یحیی گل‌محمدی دنبال قهرمانی هستند و انگیزه بالایی هم دارند. این تیم می تواند در بازی بعدی‌اش مقابل تیم خوب گل گهر هم سه امتیاز را به دست آورد.