بمب نقل و انتقالات لیگ برتر/ رقیب پرسپولیس گلر پرسپولیسی‌ می‌گیرد؟

در روزهایی که روابط بوژیدار رادوشویچ با مدیران باشگاه پرسپولیس تیره و تار شده، برخی منابع غیررسمی از پیشنهاد قابل توجه یک باشگاه لیگ برتری به گلر ذخیره قرمزها خبر می‌دهند.

البته شاید این خبرها، از نوع بازارگرمی‌های همیشگی دلال‌ها باشد، اما اگر واقعا موضوع صحت داشته باشد، پیدا کردن مشتری داخلی بوژیدار می‌تواند جالب باشد.

می‌گویند سپاهان او را خواسته و دلیلش هم قطعی شدن حضور پیام نیازمند در لیگ پرتغال است.

اینکه آیا واقعا رادو می‌تواند جای نیازمند را پر کند محل تردید است، اما درصورت فسخ قرارداد بوژیدار با پرسپولیس، سرخ‌ها باید کلاه‌شان را بالا بیندازند اگر رادو به تیمی دیگر برود و بازی کند. در این صورت آنها از پرداخت دستمزد رادوشویچ در ۲ سال آخر قراردادش معاف خواهند شد.

البته غیر از این ممکن است یک گلر پرسپولیسی دیگر هم در تیررس طلایی‌پوشان اصفهان باشد. علیرضا بیرانوند از وضعیتش در آنتورپ راضی نیست و گفته فقط به شرطی حاضر است در این باشگاه بماند که گلر اول باشد.

بعید است در اروپا به هیچ بازیکنی تضمین فیکس شدن بدهند. بنابراین احتمال بازگشت بیرو به لیگ برتر منتفی نیست.

خودش هم در این مورد گفته: «بازگشتم به لیگ برتر هنوز مشخص نیست و همه‌چیز بستگی به مذاکرات من با باشگاه آنتورپ و سرمربی تیم دارد. هر جا که باشم می‌خواهم گلر اول باشم چون حضور در جام‌جهانی برایم بسیار مهم است و دوست دارم که در این جام دیده شوم.»

پرسش اینجاست که در لیگ برتر چند تیم توانایی جذب بیرانوند را دارند؟ اصلا چند تیم مطرح غیراز سپاهان به دروازه‌بان نیاز دارند؟