شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته امداد#مددجویان#آنلاین

بزرگترین مدرسه مجازی قرآن در کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود


بزرگترین مدرسه مجازی قرآن در کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود

در حال حاضر زیرساخت مجازی ارائه آموزش‌های آنلاین و آفلاین برای مددجویان کمیته امداد فراهم شده است. با تهیه این زیرساخت، فعالیت‌های ما تبدیل به بزرگ‌ترین مدرسه قرآنی مجازی در کشور خواهد شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در برنامه تسنیم شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی بزرگترین مدرسه مجازی قرآن خبرداد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در کمیته امداد، توسعه کار قرآنی است. خوشبختانه به لحاظ فرهنگی و معنوی، بهره‌برداری خوبی از فعالیت‌های قرآنی از سوی جامعه هدف صورت گرفته است. در حال حاضر از میان خانوادهای کارکنان و پرسنل کمیته امداد، تعداد زیادی حافظ کل قرآن تربیت شده‌اند که در جشنواره باران وحی شاهد هنرنمایی تعداد اندکی از آنها بودیم. امیدواریم خداوند کمک کند تا بتوانیم در این مأموریت موفق باشیم.

رئیس کمیته امداد گفت:‌ در حال حاضر زیرساخت مجازی ارائه آموزش‌های آنلاین و آفلاین برای مددجویان کمیته امداد فراهم شده است. با تهیه این زیرساخت، فعالیت‌های ما تبدیل به بزرگ‌ترین مدرسه قرآنی مجازی در کشور خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا این ظرفیت از نیمه تیر انجام شود. با توجه به اینکه کمیته امداد جامعه هدف نسبتاً بزرگی دارد،‌ این زیرساخت میزبان جمعیت زیادی از مددجویان خواهد بود.

انتهای پیام/