شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#معلی#کربلای معلی#بروز

نصب ۶۰۰ دوربین هوشمند در بیش از ۱۰۰ نقطه کربلای معلی


نصب 600 دوربین هوشمند در بیش از 100 نقطه کربلای معلی

فرمانده پلیس کربلای معلی از نصب ۶۰۰ دوربین هوشمند در ۱۰۳ نقطه استان با هدف کشف جرایم و شناسایی چهره مجرمان و افراد تحت تعقیب در صورت بروز حادثه به خصوص در مناسبات و زیارت‌های میلیونی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «علاء الغانمی» مدیر اطلاع‌رسانی فرماندهی پلیس کربلای معلی اعلام کرد که 600 دوربین پیشرفته در 103 جای مختلف استان نصب شده است.

الغانمی به خبرگزاری دولتی عراق  (واع) گفت که نصب این دوربین‌ها می‌تواند چهره افراد تحت تعقیب را شناسایی و به تأمین امنیت مناسبات مذهبی و زیارت‌های میلیونی کمک کند.

وی تأکید کرد که تعدادی از دوربین‌ها در مراکز امنیتی در خارج از کربلاء نصب شده‌اند تا نیروهای امنیتی بتوانند از طریق داشتن ارتباط به فرماندهی عملیات کربلاء، وظایف خود برای نظارت بر هرگونه رویدادی را به راحتی انجام دهند و بتوانند هرگونه حادثه‌ای را به خصوص در زیارت‌های میلیونی کنترل کنند.

مدیر اطلاع‌رسانی فرماندهی پلیس کربلاء افزود: این دوربین‌های پیشرفته که برای نخستین بار وارد عراق شده، از بروزترین فناوری با کیفیت بالا برخوردار هستند و می‌تواند امنیت مسافت‌های طولانی را تأمین کنند.

انتهای پیام