حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار مس رفسنجان برابر پرسپولیس که منجر به پیروزی تیم یحیی گل محمدی شد، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی نمایش خوب و منطقی را از خود به نمایش گذاشت و خیلی حساب شده برابر حریفش به میدان رفت و در نهایت به آن چیزی که در این دیدار استحقاقش را داشت، رسید.

او افزود: در این بازی پرسپولیس با یک هافبک دفاعی و ترکیب جدیدی به میدان رفت و به نظرم کادرفنی این تیم تصمیم خوب و منطقی را گرفت. احمد نوراللهی در بازی های اخیر تیم ملی در ترکیب اصلی ایران بازی کرده بود و شاید به این استراحت نیاز داشت. این در حالی بود که تیم در غیاب او که یکی از ارکان اصلی خط میانی محسوب می شود توانست خوب کار کند. در دقایقی که او به میدان آمد در ترکیب پرسپولیس خوب و موثر ظاهر شد و در دقایق پایانی که فشاری را روی دروازه پرسپولیس ایجاد شده بود را با حضور موثری در خط میانی کم رنگ کرد. 

درخشان با اشاره به وضعیت مهدی ترابی در این دیدار خاطرنشان کرد: مهدی در این دیدار کمی از روزهای اوج خود دور بود و شرایط همیشگی اش را نداشت. البته نباید فراموش کرد او در هر حال مهره ای ارزشمند و تاثیرگذار است. به هرصورت تحت هیچ شرایطی نمی توان از حضور و تاثیر او در پرسپولیس چشم پوشی کرد. او بازیکن توانمندی است که تحت هر شرایطی می تواند مهره موثری باشد و در این بازی هم تمام تلاش خود را به کار گرفت. در یکی دو صحنه هم دچار بدشناسی شد وگرنه حتی می توانست در  این بازی گلزنی کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد پیروزی با تفاضل یک گل تیم گل محمدی به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر مهمترین موضوع برای پرسپولیس جمع آوری همه امتیازات و پیروزی در بازی های باقی مانده اش است و از حالا ذهن ها را نباید به این موضوع درگیر کرد. این را هم فراموش نکنیم که درست است که سپاهان تفاضل گل بیشتری در مقایسه با پرسپولیس دارد اما بازی های باقی مانده این تیم هم سخت است و این احتمال دور از ذهن نیست که در بازی های پیش روی خود امتیاز از دست بدهد. در شرایط فعلی و در همه بازی های باقی مانده پیروزی برای پرسپولیس اهمیت اصلی را دارد.

پیشکسوت سرخ ها با تمجید از عملکرد خوب و بی نقض پرسپولیسی ها در این دیدار گفت: مهدی عبدی با گل مهمی که در این دیدار به ثمر رساند نشان داد شایسته عنوان بهترین بازیکن زمین است و با کنترل و ضربه خوبی که با پاس فوق العاده امید عالیشاه داشت نشان داد به روزهای اوج خود نزدیک می شود و می تواند روند گلزنی هایش با پیراهن پرسپولیس را ادامه دهد. 4