شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#رامین رضاییان#آخرین#خبر#بازگشت

آخرین خبر از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس ، شاید وقتی دیگر !

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس

در حالی که گمانه زنی ها و شایعات پیرامون پرسپولیس و رامین رضاییان از بازگشت لژیونر پرسپولیسی حکایت داشت، اما به نظر نمی رسد که رضاییان حداقل تا پایان فصل آینده هم به پرسپولیس برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخلاف برخی از اخبار منتشر شده رامین رضائیان فصل بعد هم پرسپولیسی نخواهد شد.

رامین رضائیان پس از مشکلاتی که با برانکو داشت از پرسپولیس جدا شد تا به عنوان لژیونر کارش را در دنیای فوتبال دنبال کند. او ابتدا به اوستنده بلژیک رفت و پس از بازی در ترکیب ایران در جام جهانی روسیه راهی لیگ ستارگان قطر شد و پیراهن تیم الشحانیه را به تن کرد. او در ادامه به الدحیل پیوست اما از نظر فنی نتوانست نظر سرمربی این تیم را جلب کند تا درنهایت به صورت قرضی راهی السیلیه شود.

جالب این که در پایان هر فصل زمزمه هایی در مورد بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شد. کما این که طی چند روز اخیر نیز برخی از سایت های خبری و همین طور در فضای مجازی شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با این بازیکن منتشر شده است.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که تا این لحظه هیچ مذاکره ای از سوی باشگاه و اطرافیان یحیی با رضائیان نشده و او احتمالا فصل آینده را نیز در السیلیه توپ خواهد زد. باید منتظر بود و دید درنهایت رامین موفق به بازگشت به پرسپولیس خواهد شد؟

طرفداری