شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران

شرایط اضطراری در اردوی استقلال؛ آژیر قرمز به صدا درآمد

استقلال این روزها پرحاشیه‌ترین باشگاه ایران است و درگیر چالش‌های زیادی است.

 شرایط اضطراری در اردوی استقلال؛ آژیر قرمز به صدا درآمد
خبرورزشی -

استقلال در حالی در آخرین مسابقه خود در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با ۲ گل شهر خودرو را شکست داد و ۴۰ امتیازی شد که آبی‌پوشان این روزها پرحاشیه‌ترین تیم ایران هستند و هر روز یک ماجرای جدید در این تیم اتفاق می‌افتد.

در این روزها فرهاد مجیدی با مدیریت باشگاه در چالش است و دو طرف هر روز علیه هم موضع‌گیری می‌کنند. در دیدار مقابل پدیده فرهاد مجیدی هم در هنگام ورود به استادیوم و هم در هنگام خروج (با وجود پیروزی)، چهره شادابی نداشت و با حالتی از عصبانیت استادیوم را ترک کرد. او در نشست خبری هم تنها یکی دو جمله صحبت کرد و پاسخگوی رسانه ها نبود.

در میکسدزون ورزشگاه آزادی چند بازیکن این تیم از جمله فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور و احمد موسوی به صحبت با اصحاب رسانه پرداختند و همگی با لحنی سرشار از تاسف و ناراحتی به بیان وضعیت استقلال پرداختند. بازیکنان استقلال درخصوص چالش‌های بین مدیر باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، نداشتن امکانات مناسب تمرینی و پزشکی، نبود زمین تمرین مشخص، میزان دریافتی‌ها و مشکلاتی از این قبیل زبان به سخن گشودند و به نوعی درد و دل کردند.

بی اغراق بحرانی بودن وضعیت استقلال در این روزها "روشن‌تر از روشن" است و اگر فکری اساسی نشود به یک تلخی و تاریکی تاریخی منجر خواهد شد.