شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#تراکتور#الاهلی

الشناوی و جو هیون وو گزینه‌های نهایی خط دروازه النصر/ سنگربان الاهلی مصر به حریف تراکتور نزدیک شد


الشناوی و جو هیون وو گزینه‌های نهایی خط دروازه النصر/ سنگربان الاهلی مصر به حریف تراکتور نزدیک شد

باشگاه الاهلی مصر که پیش از این پیشنهاد النصر عربستان برای انتقال سنگربانش را نپذیرفته بود در آستانه موافقت با این انتقال تیم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعودی اسپورت در این مورد نوشت: به نظر می‌رسد انتقال محمد الشناوی دروازه‌بان الاهلی مصر به النصر براساس اخباری که از منابع مصری دریافت می‌شود، قوت گرفته است.

النصر به دو دلیل برای جذب الشناوی 32 ساله تلاش می‌کند که دلیل اول فشار هواداران این باشگاه است و دلیل دوم جدایی براد جونز استرالیایی و عدم امکان جذب گزینه‌های داخلی در خط دروازه. النصر پیش از این با پیشنهاد سه میلیون دلاری خواستار جذب الشناوی شد، اما مذاکرات به نتیجه نرسید و الاهلی با جدایی دروازه‌بانش موافقت نکرد.

با توجه به اظهارات اخیر حازم الحدیدی مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان احتمال انتقال الشناوی دوباره قوت گرفته است، خصوصاً پس از آنکه الحدیدی در گفت‌وگو با تلویزیون ام بی سی مصر اعلام کرد الاهلی در پایان لیگ قهرمانان باشگاه‌های آفریقا در مورد جدایی الشناوی با وی مذاکره می‌کند. در صورت قهرمانی الاهلی رئیس این باشگاه با جدایی سنگربان این تیم موافقت خواهد کرد تا با توجه به بالا رفتن سن الشناوی بتواند در سال‌های آخر درآمد قابل توجهی کسب کند.

گفتنی است النصر عربستان علاوه بر سنگربان الاهلی، جو هیون وو دروازه‌بان باشگاه اولسان هیوندای کره را نیز در نظر دارد تا برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با تراکتور ایران گزینه باتجربه‌ای را در خط دروازه به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/