پیام تبریک اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا به آیت‌الله رئیسی/ محکومیت اقدام وحشیانه منافقینِ خارج کشور در روز رای‌گیری

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را به ایشان و مردم تبریک گفت و تاکید کرد: امید است دولت سیزدهم با عزم و اراده ای جدید و آسیب شناسی نسبت به ضعف و کاستی های گذشته، در جهت پیشبرد منافع ملی کوشا، موفق و سربلند باشد. 

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا انتخاب پیروزمندانه سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و تولیت پیشین آستان قدس رضوی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را، به شخص ایشان و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نماید.

از روز آغاز مسئولیت، آقای رئیسی، رئیس جمهور کل ملت ایران می باشد. از هر جناح یا تفکری. متعهد برای ساخت ایران قوی، ایران همدل، ایران متحد، ایران یکپارچه و ایران شکوهمند و عزتمند. این توفیقِ خدمت به مردم شریف ایران را، خدای متعال نصیب هر کسی نمی کند. قدر آن را باید دانست و برای جلب خشنودی خداوند و در درجه بعد ملت این سرزمین پر شکوه کوشید و پر توان ظاهر شد. 

قطعا چالش ها و مشکلات ریز و درشت کشورمان ایران، به همت و اراده آهنین مردان و زنان مخلص، پر تلاش، مصمم و با درایت حل شدنی خواهد بود. استفاده از کادر انقلابی، جوان، پویا، پر تلاش، مسئولیت پذیر، دانا و توانمند، مطالبه عمومی دانشجویان این مرز و بوم است و امید است که آقای رئیسی به این درخواست مردمی لبیک گفته و در جهت فراهم کردن آن متعهد باشند. 

مشارکت سرافرازانه مردم در انتخابات ۱۴۰۰، نیز علیرغم تمام مشکلات مربوط به همه گیری کرونا و جنگ رسانه های دشمن، باردیگر از عزم و اراده این ملت غیور بر حمایت از نظام جمهوری اسلامی پرده برداشت.

حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای خط بطلانی بود بر تمام توطئه گری های ایران ستیزان و دشمنان وجودی ملت با عزت ایران مبنی بر عدم مقبولیت و مشروعیت نظام.

مشارکت پر رنگ مردم در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود، حاکی از امید مردم نسبت به تغییر و پیشرفت جامعه است.

حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مظهر ایستادگی این ملت بر آرمان های نظام جمهوری اسلامی بود.

مشروعیت و مقبولیت نظام در نزد مردم، علیرغم تمام سختی ها و تنگنا های اقتصادی_معیشتیِ بی سابقه در سایه جنگ اقتصادی، روشن و مبرا تر از گذشته شد. جنگ رسانه ای دشمن نیز پروژه شکست خورده خود مبنی بر ترویج مردم به بی تفاوتی در انتخابات را دید و شکست خود در میدان را مشاهده کرد. 

در کمال تاسف، در روز رای گیری، جمعی از مزدوران و منافقینِ مقیم خارج از کشور، با وقاحت، خشونت، پرخاشگری، و فحاشی به رای دهنگان حمله کردند. ضمن محکومیت این اقدام، این مزدوران و توطئه طلبان بدانند که ملت شریف ایران تا پای جان پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده و تمام قد در تمام عرصه ها به حمایت راستین از آن به پا می خیزد. 

در حوزه های رای گیری خارج از کشور، علیرغم نبود شفافیت کافی و همچنین ناهماهنگی هایی از سوی برخی از سفارت خانه ها به ویژه بریتانیا برای همکاری با انجمن های اسلامی دانشجویان، ایرانیان مقیم خارج از کشور با حضور خود پای صندوق های رای، جوابی محکم و قاطعانه به ستیزه جویی دشمنان وجودی ایران دادند. 

در پایان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن آرزوی سربلندی برای آقای رئیسی، برگزیده مردمی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، از خداوند متعال توفیق خدمت به مردم و رستگاری در حل مشکلات و چالش های اقتصادی_ معیشتی و اجتماعی_سیاسی کشور را دارا است.

امید است دولت سیزدهم با عزم و اراده ای جدید و آسیب شناسی نسبت به ضعف و کاستی های گذشته، در جهت پیشبرد منافع ملی کوشا، موفق و سربلند باشد. 

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

۲ تیر ۱۴۰۰