شهر خبر

برادرزاده معروف مهاجم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی

گریه‌های عامل شادی جنجالی عیسی آل کثیر؛ گفت غصه نخور .../ خوشحالی جدیدش هم مال من است

برادرزاده مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها که عیسی به خاطرش شادی گل جنجالی انجام داد و محروم شد از آرزویش برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس می‌گوید.

خبرورزشی -

خبرورزشی - صبح روز ١٢ مهر سال ٩٩ و در حالیکه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خودشان را برای بازی فوق العاده حساس مقابل النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کردند خبری منتشر شد که نه تنها اردوی سرخ پوشان را به هم ریخت بلکه موجی از نگرانی را بین میلیون ها ایرانی ایجاد کرد.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با درخشش عیسی آل کثیر و دو گلی که وارد دروازه پاختاکور ازبکستان کرد و راهی مرحله بعد شد. عیسی که سال‌ها بعد از گلزنی با دو دست خود چشمانش را می کشید و مقابل دوربین ها قرار می گرفت این بار در یک عرصه بین المللی این کار را تکرار کرد ولی فکرش را نمی کرد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا توهین نژادی قلمداد شود.

نفوذ سعودی‌ها در ای اف سی باعث شد حکم محرومیت ٦ ماهه آل کثیر از هرگونه فعالیت ورزشی صادر شود و شوک عجیبی به پرسپولیسی‌ها وارد کند. مهاجم پرسپولیس هم در توجیه شادی گلش اعلام کرد این خوشحالی به خاطر برادرزاده ام بود چون مثل مردم شرق آسیا چشمان کوچکی دارد.

از آنجا بود که برادرزاده خردسال عیسی بعد از خودش تبدیل به معروف ترین عضو خانواده آل کثیر شد. در بازی پرسپولیس و تراکتور که سوپر جام فوتبال ایران بود میکائیل برادرزاده عیسی آل کثیر در ورزشگاه آزادی حضور داشت و میهمان ویژه این دیدار بود. به همین بهانه با میکائیل از طریق پدرش گفت و گویی ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

آمدنت به ورزشگاه آزادی با گلزنی عمویت و  قهرمانی پرسپولیس همراه شد چه حسی داشتی؟

همیشه دوست داشتم برای دیدن بازی‌های پرسپولیس که عاشقشم و عمو عیسی به ورزشگاه بیام ولی چون ما در شهرستان زندگی می کنیم کمتر فرصتش پیش می آید. خیلی خوشحالم که توانستم یکی از بازی های پرسپولیس را از نزدیک ببینم. خیلی برای این کار ذوق داشتم و از ته دلم خوشحالم که هم عمو عیسی گل زد و هم پرسپولیس قهرمان شد.

بعد از گل عیسی چیکار کردی؟

از خوشحالی در جایگاه ویژه می دویدم و مثل عمو عیسی خوشحالی می کردم. پدرم را بغل کردم و داد می زدم. خیلی لحظه خوبی بود و حسابی کیف کردم.

گریه‌های عامل شادی جنجالی عیسی آل کثیر/ گفت غصه نخور؛ برمی‌گردم .../ خوشحالی جدیدش هم مال من است

توانستی بقیه بازیکنان پرسپولیس را هم ببینی؟

بله بعد از بازی با عمو عیسی پیش بقیه بازیکنان رفتیم و آنها هم حسابی تحویلم گرفتند. کلی از بازیکنانی که دوستشان  داشتم مثل امید عالیشاه، سید جلال، کنعانی زادگان و وحید امیری را دیدم و ذوق کردم.

وقتی عمویت به خاطر تو محروم شد چه کاری انجام دادی؟

خیلی روزهای بدی بود و من همیشه گریه می کردم. دوست داشتم محرومیتش زودتر تمام شود و بتواند دوباره فوتبال بازی کند. عمو عیسی به من می گفت غصه نخور دوباره برمی گردم و گل می زنم و به خاطر تو شادی می کنم. الان از اینکه می تواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند خیلی خوشحالم.

از شادی گل جدید عیسی راضی هستی؟

آره خیلی. خودم به عمو عیسی گفتم این مدلی خوشحالی کند و عمو عیسی هم به خاطر من این کار را انجام میدهد.

خودت هم فوتبال بازی می کنی؟

بله در شهر خودمان و تیم‌های پایه بازی می کنم و دوست دارم وقتی بزرگ شدم مثل عمویم فوتبالیست حرفه ای بشوم و برای پرسپولیس بازی کنم.

پس معلوم است خیلی پرسپولیس را دوست داری

خیلی زیاد. همه خانواده ما عاشق پرسپولیس هستند و من مطمئنم یک روز در پرسپولیس بازی می کنم و برای تیمی که دوستش دارم گل می زنم.