شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#علی دایی#کریستیانو رونالدو

سنگ تمام کمدین محبوب ایرانی برای علی دایی و کریستیانو رونالدو + سند

حسن ریوندی در مصاحبه با خبرنگاران : امیدوارم رفتار پهلوانی علی دایی سر مشق تمامی جوانان باشد ؛ همه دیدیم که رونالدو چگونه از دایی تقدیر کرد و او را قهرمان نامید

حسن ریوندی کمدین محبوب کشورمان در مصاحبه ای با خبرنگاران ، از رفتار زیبای علی دایی در قبال رکورد شکنی کریستیانو رونالدو تقدیر کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها در یورو ۲۰۲۰ و به واسطه رسیدن رونالدو به رکورد بهترین گلزن بازی های ملی شاهد لحظاتی تاریخی هستیم. رونالدو پیش از دیدار برابر فرانسه با ۱۰۷ گل پشت سر دایی ۱۰۹ گله قرار داشت. دایی با تیم ملی ایران در ۱۴۹ بازی بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ موفق به ثبت این تعداد گل شده بود.

شاید او هرگز تصور نمی کرد روزی فوتبالیستی بیاید و رکورد او را تهدید کند ولی کریستیانو رونالدو با دو گلی که وارد دروازه فرانسه کرد، توانست ۱۰۹ گله شده و با رکورد تاریخی دایی برابری کند.


حسن ریوندی کمدین محبوب کشورمان در مصاحبه ای با خبرنگاران ، از رفتار زیبای علی دایی در قبال رکورد شکنی کریستیانو رونالدو تقدیر کرد . او گفت :‌

علی دایی از رکورد شکنی رونالدو ناراحت نیست . او به رونالدو تبریک گفت .

امیدوارم رفتار پهلوانی علی دایی سر مشق تمامی جوانان باشد .

همه دیدیم که رونالدو چگونه از دایی تقدیر کرد و او را قهرمان نامید .

در دیدستان ببینید .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید