به گزارش برنا؛ یکی از بهترین اتفاقاتی که ممکن است در زندگی هر یک از ما انسانها رخ دهد، متولد شدن نوزادی است با عطر و بویش می تواند تمام بدی ها و زشتی ها را از خانه دور سازد و میزان زیادی انرژی مثبت با خود به همراه آورد. با این وجود والدین نیز وظایف خاص خود را در قبال نوزاد دارند و باید مسئولیت شدیدی را برعهده بگیرند تا نوزاد از خطرات و آسیب های احتمالی دور شود. برای توصیف این موضوع می توان این گونه گفت که نوزادها به دلیل تازه متولد شدن و عدم آشنایی با محیط اطرافشان، علاقه دارند تا بتوانند هر یک از اشیایی که مشاهده می کنند را لمس کنند که این به تنهایی می تواند باعث آسیب رساندن به آنها شود.

بنابراین باید مراقب نوزاد تازه متولد شده و کودکان خود باشید تا آنها با نزدیک شدن به خطرات احتمالی، آسیب های غیر قابل جبران پذیری را متحمل نشوند.

با این وجود اخیرا پسر بچه 4 ساله ای تنها به دلیل اتفاقی که شاید برایمان خنده دار باشد، متاسفانه جان خود را از دست داد و خبر آن به شدت در صفحات مجازی منتشر گشت و به تبع با واکنش های متعددی از جانب کاربران روبرو گشت.

" آندری بولیلی " تنها 4 سال سن داشت که اخیرا به مدت 6 ماه در کما بود و نهایتا جان خود را به طور غم انگیزی از دست داد. طبق گزارش های محلی، وی زمانیکه در مهد کودک بود، یک بادکنک را بطور تصادفی بلعیده بود وسپس به همراه دوستان و مربیان مهد کودک شروع به قدم زدن کردند. به مرور بادکنک پلاستیکی، شروع به خفه و مسدود کردن لوله نای وی نمود.

آقای والنتین بولیلی، پدر آندری ادعا کرد که مربی مهد کودک هیچ کمکی به آندری نکرده است. وی همچنین افزود:" از او بوی چیزی همانند نمک می آمد. او گفت که اتفاق خاص و جدی ای نیوفتاده است و اما پسر من جان خودش را از دست داد. متخصصان ابتدا از قلب پسرم شروع به درمان کردند و اما این در حالی بود که پسرم در کما بود".

نهایتا پس از عمل جراحی، پزشکان موفق به خارج کردن بادکنک شدند و اما این موفقیت بیهوده بود و پسر بچه جان خود را از دست داد.

با این وجود خانم "لیودمیلا کوچورینا" مربی مهد کودک آندری این گونه گفت:" والدین(آندری) باید احساس گناه و سرزنش کنند چرا که آنها به کودک خود اموزش نداده بودند تا چه چیزی را در دهانش باید قرار دهد. او(آندری) دائما چیزهای مختلفی را در دهانش قرار می داد و از دید مربیان پنهان می شد. من هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده ام".