محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید بر شرایط خوب پرسپولیس برای بازی برابر مس رفسنجان پیش بینی کرد تیم یحیی گل محمدی با پیروزی و کسب هر 3 امتیاز این دیدار به تهران بازخواهد گشت.

این پیشکسوت سرخ ها در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس با کسب سوپرجام از نظر انگیزه شرایط خوبی را دارد و با روحیه بالا برای لیگ برتر تلاش می کند. البته تاکید می کنم مس هم تیم خوبی است و حریف ساده ای برای پرسپولیس محسوب می شود و پیش بینی من از این بازی دیداری جذاب با  پیروزی تیم گل محمدی است. 

او با اشاره به شرایط فنی و فوتبالی برای این بازی تصریح کرد: پرسپولیس می تواند در بازی برابر مس با سرعت دادن به بازی و انتقال سریع توپ در خطوط ابتکار عمل را از حریف خود بگیرد. مس تیم خوب و دونده ای است و احتمالا بازی بسته و محتاطانه ای را برابر پرسپولیس از خود به نمایش خواهد گذاشت و روی ضدحملات کار خواهد کرد و بچه ها می توانند با در اختیار گرفتن مدیریت بازی و کنترل توپ حریف خود را از کار بیاندازند.

کلهر در ادامه توصیه ای به پرسپولیسی ها داشت و  گفت: پرسپولیس در کانال های کناری خود نفرات موثر و سرعتی را در اختیار دارد و از این شرایط می تواند در بازی مقابل مس به نحو احسن به سود خود استفاده کند. در این شرایط با دفاع چندلایه و در صورت بسته بودن راه ها از عمق دفاع انجام حرکات ترکیبی در جناحین با توجه به حضور ستاره های خلاق پرسپولیس، می توان به حریف ضربه زد. به اعتقاد من ستاره های خلاق پرسپولیس برگ برنده این تیم هستند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: این تیم تمام ابزارها و شرایط قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد و با توجه به این وضعیت پیروزی در بازی های باقی مانده و قهرمانی دوباره برای پرسپولیس اصلا دور از دسترس نیست. 4