ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال به پیروزی مقابل پدیده نیاز داشت اما بازی این دو تیم دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بازی کسالت آوری از استقلال و پدیده دیدیم و موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نشد اما با آمدن قایدی بازی تغییر کرد و شکل و شمایل بهتری پیدا کرد. استقلال گل های خوبی به ثمر رساند و پدیده هم فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت و می توانست گل بزند اما بخت با این تیم یار نبود و استقلال توانست برنده بازی باشد.

او ادامه داد: استقلال این روزها درگیر چالش ها و مشکلات زیادی است و مشخص بود که این کشمکش ها ایجاد خواهد شد و برای استقلال دردسر پیش می آورد. ضمن اینکه هنوز اشکالات فنی هم در استقلال وجود دارد از جمله در خط دفاعی. ضمن اینکه مصدومیت ها هم باعث شده بازیکنان غیرتخصصی در پست های مختلف به میدان بروند و همین باعث دردسر شده است. متاسفانه مشکلاتی هم که برای استقلال پیش آمده را از سال ها پیش هواداران و پیشکسوتان فریاد می زدند اما متاسفانه توجهی به آنها نشد.

او با تمجید از تیم پدیده گفت: پدیده برخلاف اغلب تیم هایی در این سطح که فوتبال اتوبوسی ارایه می دهند حتی در مقابل تیم های بزرگ هم دست به دفاع نمی زند و تهاجمی بازی می کند. مشخص است که خود رحمتی به این سبک بازی علاقه دارد و فکر می کنم طی یکی دو سال آینده از رحمتی و تیمش بیشتر خواهیم شنید و این تیم اگر حفظ شود سر و شکل بهتری خواهد گرفت.

عالمی با اشاره به دیدار استقلال و گل گهر بیان کرد: تقابل استقلال با تیم های امیر قلعه نویی همیشه جذاب و حساس بوده و قطعا این بار هم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. اینکه دو تیم هنوز شانس کسب سهمیه دارند هم به جذابیت ها و حساسیت های این بازی اضافه خواهد کرد. هم فرهاد مجیدی هم امیر قلعه نویی از بزرگان استقلال هستند و اجازه نمی دهند حاشیه های بیرون زمین به درون زمین کشیده شود. اگر هم بحثی در فضای مجازی هست بین هواداران این دو بزرگوار است و قطعا هر سرمربی برای موفقیت تیم خودش تلاش می کند.

دستیار سابق قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی از بزرگان فوتبال ایران است و بیش از 7 قهرمانی در کارنامه اش دارد. دیدیم که امسال هم در تیمی مثل گل گهر نتایج بسیار خوبی گرفته است. شخصا 6 سال در کنار امیرخان بوده ام و او را از یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران می دانم. آنهایی هم که می گویند قلعه نویی تمام شده از روی حسادت می گویند وگرنه همه می دانند که قلعه نویی از بزرگان فوتبال ایران است و آمار هم این را می گوید. 4