به گزارش برنا؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم در لیگ بیستم شاهد تقابل مهمی در رفسنجان هستیم؛ جایی که شاگردان یحیی گل محمدی برای ادامه کورس قهرمانی باید به مصاف یاران محمد ربیعی بروند..

با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر پرسپولیسی ها که به تازگی سوپرجام را بالای سر خود برده اند، با روحیه و انگیزه ویژه ای چمدان های خود را به مقصد رفسنجان بسته اند تا پس از تلاس 90 دقیقه ای شان در برابر مس به دنبال حداکثر امتیازات این بازی بوده و با پیروزی و کسب 3 امتیاز به تهران بازگردند.

پرسپولیس در حالی برای تقابل با تیم سختکوش مس مهیا شده که در حال حاضر به خاطر تفاضل کمتر در مقایسه با سپاهان رتبه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است و پیروزی پرسپولیس در این دیدار می تواند ولو به طور موقت و تا قبل از بازی حساس این هفته سپاهان در اهواز برابر فولاد، شاگردان یحیی گل محمدی را صدرنشین  کند.

سرخ ها که با انگیزه و امید صدرنشینی برای این بازی آماده شده اند باید در برابر حریفی به میدان بروند که در این فصل فراز و نشیب زیادی را پشت سرگذاشته است و در بازی که برابر سپاهان به عنوان یکی از مدعیان بالای جدولی در هفته بیست و دوم برگزار کرده در حالی شکست سنگینی را متحمل شده که پس از آن دیدار حرف و حدیث های زیادی را پشت سر خود مطرح شده دید! تیمی که در حال حاضر با کسب 29 امتیاز از 23 بازی قبلی اش عنوان نهمی را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده است و با 7 پیروزی، 7 تساوی و 9 شکست آماده تقابل با داعیه دار قهرمانی در لیگ بیستم می شود.

دو تیم در حالی برای این دیدار روبروی هم قرار می گیرند که در بازی رفت پرسپولیس در حالی که در شوک از دست دادن علی انصاریان عزادار بودند در شرایط روحی و روانی خاص در استادیوم آزادی برابر مس به میدان رفت و در آن  دیدار با تک گل مهم سیدجلال حسینی پیروزی دلچسبی را به نام خود به ثبت رساندند و حالا برای تکرار پیروزی برابر مس این بار در خانه حریف از انگیزه بالایی برخوردار است.

چالش اصلی پرسپولیس در این بازی صف طولانی مصدومان این تیم است، در شرایطی که غیبت وحید امیری و سیامک نعمتی در این دیدار قطعی است، در مورد حضور عیسی آل کثیر در این بازی اما و اگرهایی وجود دارد و این احتمال دور از ذهن نیست که مهاجم  گلزن سرخ ها این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست بدهد. البته فرشاد فرجی مدافع راست سرخ ها هم با محرومیت انضباطی با آن روبرو شده بود همچنان قادر به همراهی پرسپولیس در بازی های رسمی نیست. 

در آن سوی میدان از اردوی حریف پرسپولیس خبر می رسد مصدومان مس رفسنجان به شرایط تمرین و بازی برای این تیم رسیده اند و این تیم برای بازی برابر سرخ های تهرانی محرومی نیز ندارد تا ربیعی با تمام مهره هایش برای باز مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیدار مس رفسنجان – پرسپولیس جمعه 4 تیر 1400 و از ساعت 19:15 دقیقه در رفسنجان برگزار می شود. 4