شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پدیده

غیبت ستاره محبوب استقلال ، پدیده آبی ها را فیکس می کند ؟

حضور فیکس احمد موسوی به جای وریا غفوری در دیدار استقلال و گل گهر

وریا غفوری ، کاپیتان تیم استقلال به علت مصدومیت در دیدار با گل گهر غایب خواهد بود تا احمد موسوی به جای او فیکس بازی کند.

وریا غفوری ، کاپیتان تیم استقلال به علت مصدومیت در دیدار با گل گهر غایب خواهد بود تا احمد موسوی به جای او فیکس بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از دیدار با گل گهر در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. این تمرین با صحبت های فرهاد مجیدی آغاز شد و سرمربی آبی پوشان از جیب خود، پاداش پیروزی برابر پدیده را به بازیکنان اهدا کرد.

البته احمد موسوی نیز در حال حاضر یک آسیب دیدگی جزئی دارد ولی به نظر می رسد برای فردا به مرز آمادگی می رسد و مشکلی از این بابت ندارد. هر چند برخی صفحات خبری اعلام کردند که فرشاد ماجدی خبر از رسیدن وریا به بازی فردا داده ولی بعید به نظر می رسد این بازیکن توانایی حضور کامل برابر گل گهر را داشته باشد و مجیدی باید روی موسوی حساب باز کند.
محمد دانشگر بازیکنی است که در این فصل و حتی بازی گذشته نیز در دفاع راست برای استقلال انجام وظیفه کرده است. حتی در صورت نرسیدن موسوی به بازی با گل گهر، دانشگر نیز توانایی حضور در آن پست را دارد ولی موسوی مشکلی برای دیدار فردا ندارد و برای تیمش به میدان خواهد رفت.
سید احمد موسوی که در تابستان گذشته و از گل گهر به استقلال پیوست، فردا این فرصت را خواهد داشت تا مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. این بازیکن در این فصل یک گل برابر صنعت نفت برای آبی پوشان به ثمر رساند و یک بار نیز مقابل الدحیل پاس گل داده است.