شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#بحرین#فلسطین#واشنگتن

واکنش ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین به مسدود شدن شبکه‌های مقاومت


واکنش ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین به مسدود شدن شبکه‌های مقاومت

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین اقدام خصمانه واشنگتن در مسدود کردن شبکه‌های رسانه‌ای در ایران، عراق، یمن و فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای به اقدام وزارت خصمانه دادگستری آمریکا مبنی بر مسدود کردن دسترسی به برخی از شبکه های ماهواره‌‌ای در ایران، عراق، فلسطین و یمن واکنش نشان داد.

در این بیانیه تاکید شد که این اقدام خصمانه و غیرقانونی آمریکا اولین و آخرین اقدام او نخواهد بود و دولت آمریکا با این اقدام بر سیاست خود در سرکوب آزادی بیان در دنیا و حمایت از رژیم های استبدادی که ملت‌های خود را سرکوب می‌کنند تاکید کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در این بیانیه بر همبستگی خود با شبکه‌های ماهواره‌ای که از سوی واشنگتن دسترسی به پایگاه‌های اینترنتیشان مسدود شد تاکید کرد.

این ائتلاف ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا تاکید کرد که این اقدام در راستای حمایت از رژیم های دیکتاتوری و مزدور آمریکا در منطقه صورت گرفته است.

وزارت دادگستری آمریکا اخیرا شبکه‌ها و رسانه‌های محور مقاومت شامل پایگاه اینترنتی رسمی کتائب حزب الله عراق، آژانس خبری المعلومه و کاف مدیا عراق، پایگاه اینترنتی شبکه العالم، المسیره یمن، اللؤلؤة بحرین، فلسطین الیوم و الکوثر را از دسترس خارج کرد.

انتهای پیام/