شهرخبر

عاقبت وحشتناک بازی با مار کبرا!+ عکس

مرد جوان از شهر آندرا پرادش هندوستان که هویت وی هنوز شناخته شده نیست، اخیرا در هنگام بازی با مار کبرا باعث اتفاقی دردناک و غیرقابل جبرانی گردید.

عاقبت وحشتناک بازی با مار کبرا!+ عکس

به گزارش منیبان؛ مارها یکی از خطرناک ترین موجودات کره زمین هستند که به مرور اکثر ما انسان ها از این حیوانات ترس بزرگی داریم و علت آن می تواند چهره وحشتناک این حیوان و یا آناتومی خاص آن باشد. از این رو اگر دنبال کننده مستندات حیات وحش هستید، می دانید که مارها دارای زهر بسیار کشنده هستند که این زهر کشنده می تواند حیواناتی غولپیکری همانند فیل ها را از پای بیندازد که این حقیقت تنها ترس و وحشت ما را نسبت به این حیوان بیشتر و بیشتر کرده است.

اما لازم به ذکر است که بگوییم نه تنها مارها بلکه حیوانات دیگر زمانی به انسان ها و یا حیوانات دیگر آسیب می رسانند که جانشان را در خطر مشاهده کنند که این حتی برای ما انسان ها نیز صدق می کند و از این رو اجازه نمی دهیم تا شخصی به ما آسیب برسانند. این نیز در حیوانات وجود دارد و زمانیکه زندگی خودشان و هم نوعانشان را در خطر مشاهده می کنند، شروع به آسیب زدن می کنند.

برای مثال اخیرا ویدیویی دردناک و عجیبی در صفحات مجازی منتشر شد که توانست به شدت در صفحات مجازی منتشر شود و با واکنش های متعددی روبرو شود.

مرد جوان 24 ساله هندی، اخیرا در حال اجرای نمایش با مار کبرا در یکی از خیابان های شهر آندرا پرادش هندوستان بود. اجرای نمایش به گونه ای بود که گویا وی قصد کشتن این حیوان را داشت و از ناحیه سر به ان فشار زیادی وارد می کرد.

سپس او مار را به گردن خود قرار می دهد و این در حالی بود که سر مار در دستانش بود. ناگهان مار به صورت غافلگیرانه از ناحیه گردن به او حمله می کند و زهر خود را وارد بدن او کرد که در نهایت باعث کشته شدنش شد!

طبق آخرین اخبرا موجود، گفته می شود که وی گویی مست بوده است و در این حالت مستی تشویق به قرار دادن مار بر روی گردنش می شود که در نهایت مار کبرا عصبی، او را غافلگیر کرد و باعث کشته شدنش گردید.

با این وجود وی به بیمارستان نیز منتقل گردید که هیچ درمانی در وی تاثیر نگذاشت.