شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#علی دایی#استقلالی

سنگ تمام مربی استقلالی برای علی دایی پس از شکسته شدن رکوردش + سند

جواد نکونام خطاب به علی دایی : مرد بزرگ، فوتبال ایران همچنان سال‌های سال به احترامت خواهد ایستاد

کریستیانو رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل رژیم صهیونیست موفق شد گل ۱۰۴ خودش را به ثمر برساند و یک قدم دیگر به علی دایی نزدیک شود.

در حالی که دیشب و در بازی تیم های ملی پرتغال و فرانسه کریستیانو رونالدو بالاخره به رکورد گل های ملی علی دایی رسید، جواد نکونام با انتشار پستی محبت آمیز در فضای مجازی، به اسطوره فوتبال ایران ادای احترام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در پیامی خطاب به علی دایی نوشت که برای ایرانی‌ها بهترین خوانی ماند.

شب گذشته کریستیانو رونالدو با دوگلی که در دیدار مقابل فرانسه به ثمر رساند به رکورد علی دایی در تعداد گل‌های ملی رسید. پس از این اتفاق پیام‌های زیادی به رونالدو بابت این افتخار داده شد و البته در مهم‌ترین آن علی دایی به این ستاره پرتغالی تبریک گفت. رونالدو نیز در پاسخ از دایی تشکر کرد و اورا الگوی بزرگی برای فوتبال جهان خواند.

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران که رکورددار تعداد بازی‌های ملی است، در پیامی به این مسأله واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

پانزده سال پس از تابستانِ بی‌رحم ٢٠٠۶ برای علی دایی و خداحافظی مظلومانه‌اش از بازی‌های ملی، کریستیانو رونالدو سرانجام در تعداد گل‌های ملی به بهترین مهاجم تاریخ فوتبال آسیا رسید؛ اتفاقی که بخوبی نشان‌دهنده بزرگی کار «آقای شماره ١٠» فوتبال ایران در این سال‌هاست. مرد بزرگ، فوتبال ایران همچنان سال‌های سال به احترامت خواهد ایستاد و با اختلاف برای همه‌ی ما ایرانی‌ها همیشه بهترینی.

جواد نکونام خطاب به علی دایی : مرد بزرگ، فوتبال ایران همچنان سال‌های سال به احترامت خواهد ایستاد