به گزارش برنا، در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی آقایان کشور که به میزبانی بابل برگزار شد، از سوی محمد قاسم عموئیان سرداور مسابقات آقایان “آریا امیری از کردستان و سعید احمدیان از آذربایجان شرقی” بازیکنان اخلاق این دوره معرفی شدند و قرار است از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز از این دو ورزشکار تقدیر بعمل آید.

در جداول حذفی مسابقات انتخابی تیم ملی آریا امیری در مرحله نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب نوشاد شد،در مرحله دوم با پشت سر گذاشتن ۴ بر ۱ در مصاف با سعید احمدیان به یک چهارم راه یافته و در یک بازی تماشایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی مغلوب حریف شد و از ادامه راه بازماند. امیری با انگیزه در جدول حذفی سوم بار دیگر در رویارویی با نوشاد یک بازی پایاپای از خود به نمایش گذاشت اما در پایان با بدشانسی ۴ بر ۳ مغلوب حریف با تجربه خود شد و در دور پایانی نیز ۴ بر ۰ از سد احمدیان گذشت و با پشت سر گذاشتن آرمان حاجی ئی، در مصافِ نیمه نهایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی با نتیجه نزدیک ۴ بر سه مغلوب شد.

همچنین سعید احمدیان در جدول سوم تا پای فینال مسابقات راه یافت اما در خاتمه با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل نوروزی پذیرای شکست شد. در دور اول ۴ بر ۲ در مصاف معدن کن از ادامه راه بازماند.در جدول دوم و چهارم نیز مغلوب امیری در یک هشتم شد.