شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارکنان#مجلس#شورای عالی#نفت#صنعت نفت#انرژی

پیگیری مشکلات کارکنان صنعت نفت در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی


پیگیری مشکلات کارکنان صنعت نفت در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از پیگیری مشکلات کارکنان صنعت نفت در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خبرداد.

فریدون حسن‌وند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اعتراضات کارکنان صنعت نفت درباره نحوه دریافت حقوق و سایر مشکلات در ماه‌های اخیر، گفت:کمیسیون انرژی رسیدگی به این موضوع را در دستورکار قرار داده و با مسئولان دستگاه‌های ذیربط جلسه‌ای را برگزار کند.

وی افزود: به همین منظور قرار است جلسه ویژه کمیسیون انرژی در روز (یکشنبه 6 تیر) با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و مسئولان دستگاه‌های مختلف اعم از دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان برنامه و و بودجه برگزار شود تا به خواسته‌ها و مشکلات کارکنان صنعت نفت رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در همین راستا ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، آقای قالیباف رئیس مجلس نیز پیگیر موضوع هستند و این مسئله را در نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح کردند تا برای مشکل کارکنان صنعت نفت راهکاری پیدا شود.

حسن‌وند بیان کرد: در همین رابطه روز گذشته جلسه کمیسیون انرژی با رئیس دیوان محاسبات برگزار شد که در این جلسه نیز مشکلات کارکنان صنعت نفت مطرح شد و در‌صدد یافتن راه حلی برای مشکلات این افراد هستیم.

نماینده اندیمشک در مجلس در پایان تاکید کرد: اعضای کمیسیون انرژی با جدیت مسأله کارکنان صنعت نفت را پیگیری و حل خواهند کرد تا تلاش‌های کارگران و متخصصان حوزه نفت که بعضا در شرایط سخت در حال انجام ماموریت هستند، و پیشانی تولید کشور در حوزه صنعت نفت و اقتصاد مقاومتی در آنجا تعریف می‌شود در اسرع وقت پاسخ داده شده و مشکلات آنها رفع شود.

انتهای پیام/