شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی

شوهر بخت برگشته در فضای مجازی تصاویر ازدواج نوعروسش را دید!

مرد با دیدن ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی شوکه شده بود، ابتدا شک کرد اما با کمی دقت متوجه شد خانمی که داخل فیلم است نوعروس خود اوست.

شوهر بخت برگشته در فضای مجازی تصاویر ازدواج نوعروسش را دید!

مردی چینی در حال جستجو در اپلیکیشن ویدیویی مورد علاقه اش بود که ناگهان با ویدئوی ازدواج همسرش با مردی دیگر مواجه شد! مرد ساده لوح بی خبر از همه جا به همسرش اعتماد کرده بود و حالا در حال تماشای خیانت تازه عروسش بود.

"یین چنگ" در سن 35 سالگی بود و دیگران او را یک جوان پخته می دانستند و خانواده اش هم به او فشار می آوردند که ازدواج کند اما آن ها در منطقه ای از کشور چین زندگی می کردند که پیدا کردن همسر مناسب کار سختی بود.

" یین " توسط یکی از دوستانش به خانمی به نام "نانا" معرفی شد که این خانم قبلا ازدواج کرده بود اما او این مسئله را جدی نگرفت و به دلیل فشارهای خانواده اش برای ازدواج تصمیم به آشنایی بیشتر با این خانم گرفت. از طریق تماس ویدیویی چند باری با "نانا" ارتباط گرفت تا این که در نهایت از او خواست به محل زندگی اش بیاید و با خانواده ی " یین " بیشتر آشنا شود.

خانم " نانا " از خواستگارش خواست تا برای جلب اعتماد او ضمانتی ارائه دهد برای همین آقای " یین " حدوداً هزار یوان برایش فرستاد. وقتی که خانواده داماد برای اولین بار این دختر را دیدند، به شدت ابراز خوشحالی کردند و از او خواستند که خانواده اش را هرچه زودتر به آنجا بیاورد تا با آنها بیشتر آشنا شوند.

اما مردی که واسطه آشنایی این دو نفر با یکدیگر بود، گفت که خانواده "نانا" مشغول کار ساخت و ساز هستند و آنقدر سرشان شلوغ است که وقت سفر ندارند. از طرفی "نانا" هم گفت که خانواده اش برای اینکه مجوز کار بگیرند، باید تعداد اعضای خانواده را کمتر اعلام کنند و در نتیجه او قصد دارد که سریع تر ازدواج کند و دیگر تحت سرپرستی والدینش نباشد.

خانواده داماد هم از خدا خواسته موافقت کردند و هر چه سریع تر یک مراسم ازدواج سنتی را به پا کردند و این دو رسماً با یکدیگر زن و شوهر شدند. تاریخ ازدواج آن ها در ماه ژانویه بود و "نانا" در مراسم ازدواج کادو های گران قیمت، جواهرات زیاد و حدوداً 148 هزار یوان برابر با 23 هزار و 500 دلار دریافت کرد.

تقریباً سه روز از ازدواجشان می گذشت که "نانا" به همسرش گفت قصد دارد پیش خانواده اش برگردد و مدتی در کنار مادرش باشد. "یین" هم با این قضیه مخالفت نکرد و برداشتش این بود که همسرش به خانواده اش وابسته است و باید به او فرصت بدهد؛ اما بعد از گذشت یک هفته، کم کم مشکوک شد زیرا همسرش دیگر تماس های تلفنی اش را پاسخ نمی داد و خبری از او نداشت.

این بی خبری ادامه داشت تا اینکه چند وقت بعد یعنی در ماه مارس، اتفاق عجیبی رخ داد. "یین" در حال گشت زدن در اپلیکیشن ویدیویی مورد علاقه اش بود که ناگهان با یک ویدئوی کوتاه از یک مراسم عروسی مواجه شد.

عروس خانمی که داخل ویدیو بود، به شدت به همسرش شباهت داشت. او چندین بار این فیلم را دید و مطمئن شد عروسی که در فیلم حضور دارد، همسر او یعنی " نانا " ست.

بعد از این جریان، پلیس را با خبر کرد و آن ها متوجه شدند که "نانا" در یک تیم کلاهبرداری فعالیت می کند و تا به حال چندین مرد را به بهانه ازدواج گول زده و پول زیادی از آن ها گرفته است.

پیگیری پلیس باعث شد که مرد واسطه و "نانا" و چند نفر دیگر به دلیل 19 مورد ازدواج قلابی و کلاهبرداری که تقریباً از این طریق 314 هزار دلار درآمد کسب کرده بودند، دستگیر شوند.