شهر خبر

ترکیب تیم ملی والیبال برای المپیک مشخص شد؟

ترکیب تیم ملی والیبال برای المپیک مشخص شد؟ - کراپ‌شده

ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو تا حدود زیادی مشخص شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ عملکرد چندان خوبی نداشت و پیش از این هم آلکنو اعلام کرده بود که در این مسابقه به دنبال شناخت بیشتر از بازیکنان است و توجهی به نتیجه ندارد.

در طول برگزاری ۱۵ مسابقه آلکنو ترکیب‌های مختلفی را با تیم ملی کشورمان مورد آزمایش قرار داد که به نظر می‌رسد ترکیب بازی آخر وی برای دیدار با آرژانتین نزدیک‌ترین ترکیب برای حضور در رقابت‌های المپیک است.

آلکنوی روس در دیدار با آرژانتین از نفراتی همچون سعید معروف، سید محمد موسوی، مسعود غلامی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور میثم صالحی و آرمان صالحی استفاده کرد. واکنش‌های سرمربی تیم ملی کشورمان در دیدار با آرژانتین نسبت به سایر مسابقات متفاوت بود و به نظر می‌رسد او دلش نمی‌خواست با ترکیب ایده‌آلش بازنده دیدار پایانی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ باشد.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد در کنار این نفرات حضور چهره‌هایی همچون صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور و پوریا فیاضی هم تا حدود زیادی در توکیو قطعی باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که لیست نفرات اعزامی تیم ملی والیبال کشورمان به المپیک چه زمانی اعلام خواهد شد.

منبع: فارس